حدود یک ماه پیش، بازی جدیدی یکی از خالقین سری Halo به صورت رسمی معرفی شد. بازی Disintegration توسط استویوی وی‌۱ اینتراکتیو (V1 Interactive) توسعه یافته و وظیفه‌ی انتشار آن به یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تیک-تو (Take-Two) یعنی پرایوت دویژن (Private Division) واگذار شده است. امروز، به لطف مصاحبه‌ی جدید تیم سازنده‌ی، شاهد انتشار اطلاعاتی […]

اطلاعات جدیدی از Disintegration، ساخته‌ی جدید یکی از خالقین Halo، منتشر شد

حدود یک ماه پیش، بازی جدیدی یکی از خالقین سری Halo به صورت رسمی معرفی شد. بازی Disintegration توسط استویوی وی‌۱ اینتراکتیو (V1 Interactive) توسعه یافته و وظیفه‌ی انتشار آن به یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تیک-تو (Take-Two) یعنی پرایوت دویژن (Private Division) واگذار شده است. امروز، به لطف مصاحبه‌ی جدید تیم سازنده‌ی، شاهد انتشار اطلاعاتی تازه از این بازی تیراندازی علمی-تخیلی هستیم.

مجله‌ی EDGE در جدیدترین نسخه‌ی خود به سراغ تیم سازنده‌ی بازی Disintegration رفته و اطلاعات جدیدی از این بازی را کسب کرده است. به نظر می‌رسد تیم سازنده همچنان قصد دارد روند توسعه‌ی بازی و اطلاعات آن را مخفی نگه دارد. با این حال، آن‌ها بیان کرده‌اند که اگرچه این بازی در مقایسه با عناوین AAA متعارف کمی کوچک‌تر است ولی کیفیت بالای تولید به خوبی در آن حفظ شده است. این استودیو بازی خود را با ساخته‌ی استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) مقایسه کرده است. بسیاری از منتقدین و کاربران به دلیل کیفیت بالای تولید، از بازی Hellblade با عنوان یک بازی AAA مستقل یاد می‌کنند.

تیم سازنده تایید کرده است که در کنار بخش داستانی که حدود ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد، این بازی شامل یک بخش چندنفره‌‌ی آنلاین نیز می‌شود. البته به گفته‌ی تیم سازنده، امکان پیشرفت در بخش چندنفره‌ی بازی وجود نخواهد داشت. اگرچه اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد نباید انتظار یک بخش چندنفره و آنلاین با تمرکز برروی لوت (Loot) و یا پیشرفت شخصیت‌ها را داشته باشیم.

بازی Disintegration سال آینده‌ی میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، گیم‌پلی این بازی هفته‌ی آینده و در شب افتتاحیه‌ی نمایشگاه گیمزکام (Gamescom) امسال نمایش داده می‌شود. تصویر روی جلد آخرین نسخه از مجله‌ی EDGE به بازی Disintegration اختصاص دارد. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa