محتوای دانلودی عنوان Borderlands 3 در مقایسه با بازی اصلی عجیب‌تر و متمرکزتر خواهد بود

در حالی که وعده داده شده Borderlands 3 بزرگ‌ترین بازی کل این سری خواهد بود، اما محتوای دانلودی آینده آن داستان و ستینگ متمرکزتری ارائه می‌دهد. 

فقط یک ماه تا انتشار بازی Borderlands 3 باقی مانده و صبر طرفداران برای آن لبریز شده است. ما می‌دانیم بازی اصلی به اندازه کافی محتوا برای سرگرمی بازیکنان خواهد داشت اما در آینده محتویات داستانی جدید به‌صورت دانلودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند که با توجه به گفته نویسندگان آن، مسیرهای کاملا متفاوتی را طی می‌کنند.

به گزارش پردیس گیم، دنی هومن و سم وینکلر به عنوان نویسندگان اصلی Borderlands 3 در مصاحبه‌ای با DualShockers جزئیاتی از نویسندگی خود و گسترش داستان این سری با نسخه سوم به اشتراک گذاشتند. خصوصا از آن‌ها درباره محتوای دانلودی بازی سوال شد که شامل 4 محتوای اضافه داستانی می‌شود و مثل بازی‌های قبلی Borderlands، بازیکنان را وارد داستان و مناطق جدیدی می‌کنند.

وینکلر توضیح داد تیم آن‌ها کار ساخت محتوای دانلودی برای Borderlands 3 را شروع کرده و قرار است "بزرگ" و "بسیار سرگرم کننده" باشند. همچنین هومن در ادامه افزود تمام محتویات دانلودی نسبت به یکدیگر کاملا متفاوت خواهند بود.

وینکلر گفت تیم سازنده با محتویات دانلودی Borderlands 3 می‌توانند در مقایسه با بازی اصلی، سراغ چیزهای عجیب‌تر و متمرکزتری بروند. وینکلر می‌گوید Borderlands 3 بزرگ‌ترین نسخه در این فرانچایز است و چیزهای زیادی در آن وجود دارد.

وینکلر افزود با توجه به وسعت این بازی و طرح داستانی کهکشانی و عظیمی که در آن گفته می‌شود، محتویات دانلودی به تیم سازنده فرصت تمرکز روی چند شخصیت دیگر و دگرگون کردن آن‌ها، خلق محیط‌های جدید، احساسات متفاوت و بازی با نحوه داستان‌سرایی را می‌دهد. جزئیات خاصی درباره داستان محتویات دانلودی Borderlands 3 به اشتراک گذاشته نشد اما وینکلر گفت برای آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستند.

این عنوان اول شخص در تاریخ 13 ماه سپتامبر (22 شهریور) بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame