تهیه کننده ارشد Anthem جدایی خود از استودیو BioWare را تایید کرد

بعد از عرضه نه چندان موفق Anthem در اوایل سال جاری میلادی، حال تهیه‌کننده ارشد این بازی تایید کرد که استودیو BioWare را ترک کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، بن ایروینگ امروز عصر در توییتر اعلام کرد که BioWare را به مقصد یک استودیو دیگر ترک کرده است: "بعد از 8 سالِ فوق العاده در BioWare در نهایت تصمیم به جدایی از این استویو گرفتم و یک فرصت شغلی هیجان انگیز در یک استودیو بازی‌سازی دیگر را پذیرفتم." ایروینگ در سال 2011 به BioWare پیوست و در طول فعالیت خود در این استودیو علاوه بر Anthem، در توسعه عنوان Star Wars: The Old Republic  نیز مشارکت داشت. 

"همواره قدردان همه کسانی خواهم بود که به من این شانس را دادند که بتوانیم در کنار افرادی شگفت انگیز بر روی محصولاتی فوق العاده کار کنم. باور دارم که Anthem آینده روشنی دارد - تیم فوق العاده‌ای بر روی آن کار می‌کند و در حاشیه، مشتاقانه در انتظار پیشرفت‌های بعدی این بازی (و تجربه) آن هستم."

در نظر اول، اینطور به نظر می‌رسد BioWare با از دست دادن یکی از مهره‌های کلیدی ساخت آخرین بازی خود، دچار ضرر خواهد شد اما جدایی اعضای یک استودیو پس از اتمام مراحل توسعه یک پروژه بزرگ، امری مرسوم و رایج به حساب می‌آید. برای مثال در این رابطه می‌توان به رئیس سابق  id Software یعنی تیم ویلتس اشاره کرد که چند ماه پس از عرضه عنوان Rage 2 به استودیو Saber Interactive پیوست. شواهد نشان می‌دهد که BioWare در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد اما جدایی ایروینگ را نمی‌توان به این مسئله ارتباط داد.

ایروینگ در مورد مقصد بعدی شفاف‌سازی نکرده است اما احتمالا به‌زودی چیزهایی در این رابطه خواهیم شنید. 

منبع متن: pardisgame