به نظر می‌رسد که طرفداران سری Witcher نمی‌توانند تا زمان انتشار سریال جدید The Witcher صبر کنند و به همین مناسب یکی از هواداران، ماد جدیدی را برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرده است که هنری کویل (Henry Cavill) را در نقش Geralt قرار می‌دهد. سازنده‌ی این ماد ادنان (Addnan) در وبسایت […]

ماد جدید The Witcher 3: Wild Hunt به شما اجازه بازی در نقش هنری کویل را می‌دهد

به نظر می‌رسد که طرفداران سری Witcher نمی‌توانند تا زمان انتشار سریال جدید The Witcher صبر کنند و به همین مناسب یکی از هواداران، ماد جدیدی را برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرده است که هنری کویل (Henry Cavill) را در نقش Geralt قرار می‌دهد.

سازنده‌ی این ماد ادنان (Addnan) در وبسایت Nexus Mods گفته است که هدف او از ساختن این مود “ارائه نگاه نزدیک‌تری به Geralt در سریال جدید Netflix است”. این مود با تمامی فیزیک‌های موجود در بازی سازگار است، به این معنا که شما توانایی تغییر دادن مدل مو و ریش این نسخه از Geralt را دارا خواهید بود. شما می‌توانید از این نشانی به این ماد دسترسی پیدا کنید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده ولی این ماد تنها در نسخه رایانه‌های شخصی این بازی قابل استفاده است. شما همچنین می‌توانید بررسی ویدیویی بسته‌ی الحاقی Blood and Wine بازی Witcher 3 را در این نشانی از گیمفا مشاهده نمایید.

 

منبع متن: gamefa