مدت زیادی از عرضه‌ی بازی جالب A Hat in Time می‌گذرد. به تازگی سازندگان این بازی از عرضه‌ی آن برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز خبر دادند. به این ترتیب دارندگان این کنسول از دو ماه دیگر قادر به تجربه‌ی بازی مذکور خواهند بود. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این زمینه در ادامه با ما همراه […]

تاریخ انتشار بازی A Hat in Time برروی نینتندو سوییچ مشخص شد

مدت زیادی از عرضه‌ی بازی جالب A Hat in Time می‌گذرد. به تازگی سازندگان این بازی از عرضه‌ی آن برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز خبر دادند. به این ترتیب دارندگان این کنسول از دو ماه دیگر قادر به تجربه‌ی بازی مذکور خواهند بود. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

A Hat in Time از سری عناوین پرطرفدار به سبک معمایی و فکری است که در سال ۲۰۱۷ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. فروش بیش از یک میلیون نسخه از این بازی، محبوبیت بالا و استقبال خوب بازی‌بازان را نشان می‌دهد. البته تیم سازنده‌ی این بازی با انتشار چند به‌روزرسانی و بسته‌الحاقی به جذابیت آن اضافه کردند. جدیدترین بسته‌الحاقی این بازی با نام Nyakuza Metro نیز اوایل امسال در دسترس قرار گرفت.

در گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه‌ی بازی Nyakuza Metro برروی نینتندو سوییچ نیز به گوش می‌رسید که سازندگان بالاخره این خبر را تایید کردند. این بازی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۸ (۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول ذکر شده در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است که شما می‌توانید این عنوان را از امروز با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار پیش خرید کنید. بازی‌بازان به وسیله‌ی این نسخه قادر خواهند بود تا حالت آنلاین جدیدی را تجربه کرده و به رقابت‌های مهیج بپردازند. این قابلیت هنوز در سایر نسخه‌ها فعال نیست.

منبع متن: gamefa