بر اساس بیانیه‌ی جدید شرکت مایکروسافت،آقای تیم لونگو (Tim Longo)، کارگردان هنری بازی Halo Infinite استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) را ترک کرد. وب‌سایت Kotaku در گزارشی اشاره کرده که تیم لونگو، این استودیو را پس از انتقال به شرکتی دیگر ترک کرده است. شرکت مایکروسافت به طو رسمی خبر جدایی این کارگردان را اعلام و […]

کارگردان هنری Halo Infinite استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را ترک کرد

بر اساس بیانیه‌ی جدید شرکت مایکروسافت،آقای تیم لونگو (Tim Longo)، کارگردان هنری بازی Halo Infinite استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) را ترک کرد. وب‌سایت Kotaku در گزارشی اشاره کرده که تیم لونگو، این استودیو را پس از انتقال به شرکتی دیگر ترک کرده است. شرکت مایکروسافت به طو رسمی خبر جدایی این کارگردان را اعلام و از کمک‌های وی تشکر کرد.

آقای لونگو، پیش از این سابقه‌ی کار برروی بازی Star Wars: Republic Commando و برخی از عناوین سری Star Wars را داشته است. همچنین وی برروی بازی Halo 5: Guardian نیز کار کرده است.

بیانیه‌ی کامل مایکروسافت در این مورد:

نقش‌ها و مسئولیت‌های اعضای مختلف تیم به طور منظم در طول روند توسعه‌ی یک بازی، در حال تکامل هستند. ما اخیرا در تیم سازنده‌ی Halo Infinite، دو تغییر ایجاد کرده‌ایم. مری اولسون (Mary Olson) تهیه‌کننده‌ی اجرایی ما، مسئولیت بخش داستانی Halo Infinite را به عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد برعهده خواهد داشت و تجربه‌ی کاری وی در این سال‌ها، به ساخت یک بخش داستانی عالی برای طرفداران کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، تیم لونگو، کارگردان هنری Halo Infinite، اخیرا تیم ما را ترک کرده است و ما از وی به خاطر کمک‌هایش، تشکر می‌کنیم. دید کلی خلاقانه‌ی بازی و تهیه‌کنندگی آن برعهده‌ی کریس لی (Chris Lee) خواهد بود.

ما یک تیم کلاس جهانی داریم که در حال ساخت Halo Infinite است و واکنش مثبت طرفداران بیش از هر زمان دیگری به ما انرژی داده است تا بتوانیم بهترین بازی سری Halo را بسازیم. این تغییرات هیچ تاثیری برروی تاریخ عرضه‌ی بازی نخواهد داشت.

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس اسکارلت و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

 

منبع متن: gamefa