به نظر می‌رسد بازیگران نقش شخصیت‌های Liu Kang ،Mileena و Jax در فیلم Mortal Kombat انتخاب شده‌اند

همان‌طور که می‌دانید در ماه مارس سال 2021 فیلمی جدید از سری Mortal Kombat روانه پرده سینما خواهد شد؛ و اکنون با نزدیک‌شدن به زمان فیلم‌برداری شرکت تولیدکننده این فیلم یعنی New Line اعلام کرده که بازیگران مورد نظر خود برای ایفای نقش‌های Mileena ،Liu Kang و Jax را پیدا کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، براساس اعلام رسمی New Line Cinema، قرار است "لودی لین" (Aquaman و Power Rangers) در نقش Liu Kang و "مکاد بروکس" (Necessary Roughness) در نقش Jax ظاهر شوند. هم‌چنین "سیسی استرنگر" که بازیگری تازه‌کار و جدید است، نقش Mileena را ایفا خواهد کرد. شایان ذکر است با اینکه هنوز تایید رسمی نشده، شایعاتی منتشر شده که بازیگر فیلم Thor: Ragnarok یعنی "تادانوبو آسانو" برای ایفای نقش شخصیت محبوب و نمادین Raiden در حال مذاکره است.

چند هفته پیش نیز اعلام شده بود که "جو تالیسمن" (Fast & Furious) نقش Sub-Zero را برعهده خواهد داشت.

فیلم Mortal Kombat که اکنون مدت زمان زیادی از آغاز پیش تولید آن می‌گذرد،‌ توسط کارگردان استرالیایی یعنی"سیمون مک‌کوید" کارگردانی خواهد شد. این فیلم اولین پروژه بزرگ و به نوعی شروع کار وی در کارگردانی فیلم‌های بلند محسوب می‌شود. کارگردان فیلم Aquaman یعنی "جیمز وان" نیز در مقام تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.

انتظار می‌رود فیلم‌برداری Mortal Kombat که قرار است یکی از بزرگ‌ترین تولیدهای فیلم در این کشور باشد، از چند ماه آینده در جنوب استرالیا آغاز شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا با بازیگران انتخاب‌شده موافق هستید یا به نظرتان بهتر بود افرادی دیگر انتخاب می‌شدند؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame