بسیار احتمال می‌رود که بازی WRC 8 برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در انحصار فروشگاه اپیک باشد. این تصور از جایی آغاز شد که علامت شرکت اپیک در وب‌سایت رسمی این بازی قرار گرفت و هم‌اکنون علامت فروشگاه استیم در آن درج نشده است. اگرچه که شرکت بیگ‌بن ایتنراکتیو (Bigben Interactive) هنوز به این مورد واکنشی […]

اطلاعات جدیدی از بازی WRC 8 منتشر شد و ممکن است در انحصار فروشگاه اپیک باشد 

بسیار احتمال می‌رود که بازی WRC 8 برروی پیلتفرم رایانه‌های شخصی در انحصار فروشگاه اپیک باشد. این تصور از جایی آغاز شد که علامت شرکت اپیک در وب‌سایت رسمی این بازی قرار گرفت و هم‌اکنون علامت فروشگاه استیم در آن درج نشده است.

اگرچه که شرکت بیگ‌بن ایتنراکتیو (Bigben Interactive) هنوز به این مورد واکنشی نشان نداده ولی این موضوع در حال حاضر تنها حدس و گمان است. البته بازی قبلی این شرکت یعنی The Sinking City در انحصار فروشگاه اپیک قرار داشت که احتمال صحت داشتن این موضوع را افزایش می‌دهد.

استودیوی کایلتن (Kylotonn) برای نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی WRC مکانیزم جدیدی را به منظور هدایت خودروها خلق نموده که موجب روانتر و واقعی‌تر شدن آن گردیده است. آن‌ها برای دست‌یابی به این مهم، مدل خودروها را بهبود بخشیدند تا قرارگیری آن‌ها برروی جاده حس بهتری را داشته باشد. جرمی لویی (Jeremie Lolieux)، طراح فیزیک بازی WRC 8 در این خصوص توضیح داد:

ما متوجه شدیم که طرفداران سبک اتومبیل‌رانی به سرعت با روان بودن بازی WRC 8 ارتباط برقرار می‌کنند. این موضوع به این دلیل است که رفتار خودروها در این عنوان نسبت به نسخه‌ی قبلی خود، بهتر و قابل پیش‌یبینی‌تر شده است و این موضوع باعث می‌شود که طرفداران سبک اتومبیلرانی، درک بهتری از بازی WRC 8 داشته باشند. خودروها به طور اثربخشی عملی را انجام می‌دهند که شما انتظار آن را دارید که باعث سازگاری بیشتری در بازی شده است. همچنین در قسمت تنظیمات این نسخه، گزینه‌هایی اضافه شده است که موجب روان‌تر شدن هدایت خودروها می‌شود.

بازی WRC 8 شامل خوردوهای نسخه‌ی اول این مجموعه می‌شود و همچنین خودروهای R5 Field و Ford Fiesta R2 نیز در آن وجود دارد که در گذشته آن‌ها را در نسخه‌های WRC 2 و WRC Classic مشاهده نمودیم. همچنین استودیوی کایلتون تایید نمود که خودروهای قدیمی مانند: Lancia Delta و Ford Escort Mk2 نیز در ابن نسخه وجود دارد که در حالت Career Mode و به عنوان چالشی اضافه در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین یک نردبان پیشروی نیز در ابن بازی وجود دارد که رتبه‌ی شما را در آن مشخص می‌نماید.

بازی WRC 8 قرار است در تاریخ پنج‌شنبه ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۸ (۵ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. شما می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی را از این نشانی مشاهده نمایید.

منبع متن: gamefa