طبق روال هر ماه گروه NPD اطلاعات فروش بازی‌های ویدئویی و کنسول‌های به فروش رسیده‌ی ماه جولای را منتشر کرد. نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول در کشور آمریکا طی یک ماه گذشته شد. درواقع باید بگوییم این دومین ماه متوالی است که نینتندو سوییچ به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول انتخاب می‌شود. شاید برای شما هم جالب باشد که […]

صدرنشینی نینتندو | گزارش NPD از فروش کنسول‌های بازی در ماه جولای ۲۰۱۹

طبق روال هر ماه گروه NPD اطلاعات فروش بازی‌های ویدئویی و کنسول‌های به فروش رسیده‌ی ماه جولای را منتشر کرد. نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول در کشور آمریکا طی یک ماه گذشته شد. درواقع باید بگوییم این دومین ماه متوالی است که نینتندو سوییچ به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول انتخاب می‌شود. شاید برای شما هم جالب باشد که نینتندو دیگر فقط به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه نیست، بلکه به عنوان پرفروش‌ترین کنسول سال تاکنون هم به حساب می‌آید.

درحالی که هواداران نینتندو از آمار فروش بالای این کنسول علی‌رغم کاهش فروش کلی کنسول‌ها در آمریکا رضایت دارند باید بگوییم وضعیت برای دو کنسول اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ مساعد نیست. آمار فروش کنسول‌ها طی یک سال گذشته حدود ۲۲ درصد کاهش یافته و به ۱۶۹ میلیون دلار رسیده است. این درحالی است که آمار جهانی فروش کنسول در حدود ۱٫۵ میلیارد دلار است. درحال حاضر سوییچ تنها کنسولی است که علی‌رغم کاهش فروش در کنسول در بازارهای جهانی هر ماه آمار بهتری را برای خود به ثبت می‌رساند.

شاید بتوان دلیل فروش رو به بهبود کنسول نینتندو را عناوین محبوب و بسیار جذابی دانست که اخیرا منتشر شده‌اند. همواره امیدواریم موفقیت نینتندو سوییچ ادامه داشته باشد. آخرین لحظات نسل هشتم را پشت سر می‌گذاریم و به‌زودی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس اسکارلت معرفی می‌شوند. قطعا در هنگام معرفی دو کنسول مذکور تغییرات بسیاری را شاهد خواهیم بود.

نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ از نظر شما دلیل افزایش آمار فروش این کنسول چه می‌تواند باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa