زمانی که برای اولین بار استودیوی اسکور انیکس (Square Enix) و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) بازی Marvel’s Avengers را برای طرفداران رونمایی کردند، تعداد قهرمانان کمی را به نمایش گذاشتند. ما در نمایش‌های اولیه از این بازی تنها شخصیت‌های آیرون من (Iron Man)، کاپیتان امریکا (Captain America)، بلک ویدو (Black Widow)، هالک (Hulk) و تور […]

قهرمانان گم‌نام | پنج قهرمانی که دوست داریم در ‌Avengers ببینیم

زمانی که برای اولین بار استودیوی اسکور انیکس (Square Enix) و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) بازی Marvel’s Avengers را برای طرفداران رونمایی کردند، تعداد قهرمانان کمی را به نمایش گذاشتند. ما در نمایش‌های اولیه از این بازی تنها شخصیت‌های آیرون من (Iron Man)، کاپیتان امریکا (Captain America)، بلک ویدو (Black Widow)، هالک (Hulk) و تور (Thor) را مشاهده کردیم؛ به عبارت دیگر شما تنها افرادی را دیدید که انتظار دیدن آن‌ها را داشتید. ولی اگر سطح انتظارات خود را کمی فراتر از این شخصیت‌ها قرار دهیم، می‌دانیم که علاوه بر شخصیت‌های نیک فیوری (Nick Fury) و مرد مورچه‌ای (Ant Man) که به بازی اضافه خواهند شد، شخصیت‌های دیگری نیز هستند که ما شدیداً مشتاق دیدن آن‌ها در این بازی هستیم.

با اینکه هنوز مشخص نیست شخصیت‌های اضافه شده به بازی چه کسانی خواهند بود، ولی مطمئنا می‌دانیم قهرمانان زیادی در دنیای مارول وجود دارند که نسبت به آن‌ها تقریباً کم توجهی شده و لیاقت حضور در محیط این بازی را دارند. در این مقاله سعی داریم تا ۵ تن از شخصیت‌هایی را که نسبت به آن‌ها کم توجهی شده و حضورشان در این عنوان باعث جذاب‌تر شدن بازی می‌شود، به شما معرفی کنیم: پس با ما همراه باشید.

۱- شخصیت Moon Knight

بی‌شک طرفداران دو آتیشه‌ی دنیای مارول می‌دانند که شخصیت Moon Knight یکی از بهترین و جذاب‌ترین قهرمانان مارول است که نسبت به آن کم‌‌ توجهی شده است. بازی Marvel’s Avengers بهترین فرصت است تا به این قهرمان زمینه حضور بیشتر و همچنین اهمیت بیشتری داده شود، که قطعا باعث خوشحالی زیاد طرفداران او نیز خواهد بود. برای آن‌هایی که با این شخصیت آشنایی ندارند، بهتر است بگوییم که شخصیت Moon Knight یکی از مزدوران دنیای مارول است که در یکی از ماموریت‌هایش در سودان، توسط جوخه‌اش تنها گذاشته شد تا بمیرد. اما یکی از خدایان مصر تصمیم گرفت تا به او قدرتی بدهد که بتواند توسط آن دوباره به زندگی برگردد. اما مشکلات زیادی از چند شخصیتی بودن گرفته تا تنش‌های زیاد ذهنی به همراه این قدرت او را تسخیر کردند که باعث شد او را به یک روانی تبدیل کنند.

۲- شخصیت Silver Surfer

این شخصیت نیز به مانند شخصیت قبلی از قهرمانان معروف دنیای مارول است که به مانند قبل از توجه کمی برخوردار بوده است. اضافه کردن او به این بازی باعث می‌شود تا علاوه بر دیده شدن بیشتر توسط طرفداران، یک گیم‌پلی منحصر به فرد نیز به بازی اضافه شود. اگر بخواهیم درباره‌ی این شخصیت برای شما توضیحاتی بدهیم، بهتر است بدانید که این شخصیت در ابتدا در سیاره‌ای به غیر از زمین زندگی می‌کرده است؛ سیاره‌ای سرشار از آرامش که مردم آن بسیار پیشرفته بودند و هیچ خبری از شرارت و جرم در آن وجود نداشت. البته این موضوع زمان زیادی ادامه پیدا نکرد و هنگامی که شخصی به نام گالاکتوس به سیاره‌ی آن‌ها حمله کرد، بیان کرد که تنها در صورتی دست از سر این شهر برمی‌دارد که فرمانروای شهر را به خدمت خود بگیرد. پس از آن نیز فرمانروا با قبول کردن این پیشنهاد و قدرت ویژه‌ای که به او داده شد به شخصیت Silver Surfer تبدیل شد.

۳- شخصیت Namor

یکی از نکات مثبتی که در رابطه با مجموعه‌های Marvel’s Avengers می‌توان به آن اشاره کرد، محیط‌های بسیار جذاب و متنوع در بازی و حتی فیلم‌های سینمایی آن است. بدون شک بازی، بازی‌بازان را به محیط‌های مختلفی در سرتاسر جهان می‌برد که ممکن است یکی از این محیط‌های مختلف، محیط زیر آب باشد. در این صورت اگر قرار باشد بخشی از مرحله‌های بازی در زیر آب سپری شود، می‌توان انتظار داشت که شخصیت Namor به بازی اضافه شود؛ چرا که او بهترین شخصیت آبزی در دنیای مارول است. در رابطه با این شخصیت می‌دانیم که او ساکن شهر آتلانتیک در زیر آب بوده و نام او به معنای پسر انتقام‌جو است. با این که تا به امروز او را در نقش‌های قهرمانانه و ضد قهرمانانه دیده‌ایم ولی می‌توان در این بازی از او به عنوان یکی از قهرمانان جدید استفاده کرد و به جذابیت‌های بازی اضافه کرد.

۴- شخصیت Ghost Rider

از دیگر شخصیت‌هایی که مدت‌هاست از او یادی نشده است و می‌تواند جز جذاب‌ترین شخصیت‌هایی باشد که به بازی اضافه می‌شود، می‌توان به شخصیت Ghost Rider اشاره کرد. همانطور که می‌دانید این شخصیت نیز در نقش ضد قهرمانانه در دنیای مارول ایفای نقش کرده است ولی جذابیت و منحصر به فرد بودن او باعث می شود تا اضافه کردن او به بازی چه به صورت قهرمان و چه به صورت ضدقهرمان، جذابیت آن را افزایش دهد.  اگر بخواهیم درباره‌ی گذشته این شخصیت حرف بزنیم، باید بدانید که او پس از مجروح شدن در یک تصادف شدید پی به قدرت‌های شیطانی خود برد که ابتدا فرض می‌کرد به خاطر بعد شرور شخصیت خودش است، ولی پس از مدت زمان کوتاهی، دریافت که وجودش با یک روح شیطانی از دنیای دیگر آمیخته شده است.

۵- شخصیت Dazzler

شخصیت‌ها و قهرمانان مونث زیادی در دنیای مارول وجود دارند، ولی اگر بخواهیم یکی از آن‌ها را به این بازی اضافه کنیم؛ شخصیت Dazzler می‌تواند یکی از این شخصیت‌های محبوب و مناسب باشد. چرا که بدون شک قدرت منحصر به فرد وی نیز می‌تواند صحنه‌های جالبی را در گیم‌پلی بازی برای شما ایجاد کند. در رابطه با او می‌توان گفت که شخصیت Dazzler کسی است که دوست داشت تا به مانند مادر خود یک خواننده‌ی پاپ مشهور شود ولی از طرفی اصرارهای پدر او باعث شد تا به سمت دنیای وکالت نیز قدم بردارد. او برای مدت زمان کوتاهی در میان این دو دنیا گنگ و سردرگم شده بود تا این که در نهایت قدرت‌هایی که از درونش ظهور کردند، باعث شدند تا او را به شخصیتی که امروز می‌بینیم تبدیل کندند.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۵ می سال ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم‌ رایانه‌ی شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا عرضه می‌شود. شما نیز می توانید نظر خود را در رابطه با شخصیت های بازی و قهرمانانی که دوست دارید به بازی اضافه شوند با گیمفا به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa