تاریخ انتشار بازی جدید سازندگان Her Story به نام Telling Lies مشخص شد + تریلر

به نظر می‌رسد Telling Lies، بازی جدید سازندگان عنوان تحسین‌شده و متفاوت Her Story که در سال 2015 عرضه شد، به زودی منتشر خواهد شد. شایان ذکر است نویسندگی و کارگردانی Telling Lies برعهده "سم بارلو" که سازنده ارشد Her Story‌ نیز بوده، قرار دارد.  

پیش از این تمام چیزی که می‌دانستیم این بود که این عنوان در سال 2019 در دسترس قرار خواهد گرفت ولی اکنون به لطف تریلر منتشر شده تاریخ دقیق انتشار Telling Lies مشخص شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، در Telling Lies شما باید پرونده و ویدئو‌های شخصیِ 4 فرد مختلف را که به خاطر داده‌های دزدیده‌شده از فایل‌های نظارتی در دسترس قرار گرفته‌اند، بررسی کرده و با پی‌بردن به راز‌های آن‌ها داستان بازی را جلو ببرید. تیم بازیگری Telling Lies شامل "لوگان مارشال گرین" (The Invitation)، "الکساندار شیپ" (Dark Phoenix و Love)، "کری بیشه" (Argo) و "آنجلا سارفایان" (Westworld و American Horror Story) می‌شود.

کار شما در بازی نگاه‌کردن فایل‌ها و ویدئو‌ها، حل‌کردن راز‌های نهفته در آن‌ها و پی‌بردن به علت اهمیت این نوار‌های ضبط‌شده است. نکته اصلی این جاست که امکان تماشای این ویدئوها به صورت رخ‌داده و به ترتیب زمانی وجود ندارد و شما باید با جستجو در میان کلمات کلیدی به آن‌ها دست پیدا کنید؛ و این نیز بدین معناست که در Telling Lies باید به دقت ویدئو‌ها را تماشا کرده تا بتوانید جزئیاتی که شما را به ویدئوی بعدی راهنمایی می‌کند، به دست آورید. هم‌چنین هر ویدئو داستان را از دید یک نفر روایت می‌کند؛ پس باید دقت داشته باشید تا بتوانید سرنخ‌های مرتبط به فرد بعدی را پیدا کرده و با دیدن ویدئویِ او از داستان کامل پرده بردارید.

البته خب از آن‌جایی که بازی Telling Lies (دروغ‌گفتن) نام دارد، مطمئنا نمی‌توان به همه اعتماد کرد و برخی از داستان‌ها واقعی و درست نیستند. در ادامه می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار بازی را مشاهده نمایید.


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

Telling Lies هم‌اکنون برای پیش خرید با قیمت 19.99 دلار برروی Steam و 6.99 دلار برروی iOS در دسترس است. این عنوان از تاریخ 1 شهریور برروی پلتفرم‌های ذکر شده قابل بازی خواهد بود.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame