یکی از عناوین انحصاری Xbox One به زودی از فروشگاه رسمی Xbox Live حذف خواهد شد

به نظر می‌رسد پس از Forza Motorsport 5 و Forza Horizon 2، این بار نوبت به نسخه‌ای دیگر از سری Forza رسیده تا از فروشگاه Xbox Live حذف شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، بنابر پست ارسال شده توسط استودیو Turn 10، بازی Forza Motorsport 6 در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) به دوره "پایان حیات" خود خواهد رسید و از همین رو از فروشگاه Microsoft حذف خواهد شد.

"Forza Motorsport 6 از تاریخ 15 سپتامبر وارد دوره "پایان حیات" خواهد شد. این بدین معناست که بازی و تمامیِ DLC‌ها و محتویات اضافی آن دیگر برای خرید در دسترس نخواهند بود. بازیکنانی که بازی را در اختیار دارند، می‌توانند باز هم به دانلود و تجربه‌ی آن بپردازند ولی محتویات بازی دیگر از طریق فروشگاه Xbox Live قابل خریداری نخواهند بود."

Microsoft نیز به همین منظور اکنون تمامی DLCها، اتوموبیل‌ها و ویژگی‌های اضافی بازی را با تخفیفی 95 درصدی و به قیمت 4.99 دلار به فروش می‌رساند.

هم‌چنین شایان ذکر است که اگر از کاربران اشتراک ویژه Gold هستید، هم‌اکنون می‌توانید تا 24 شهریور این بازی را به صورت رایگان به مجموعه خود اضافه کرده و برای همیشه آن را در میان بازی‌های‌تان داشته باشید.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame