در ماه می سال ۲۰۱۸ بود که توسعه‌دهندگان GSC Game World اشاره کردند که می‌خواهند STALKER 2 را که در سال ۲۰۱۰ توسعه‌ی آن متوقف شد، توسعه بدهند و تا به حال اخبار زیادی از این بازی منتشر نشده و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. اگر به یاد داشته باشید، در ماه می […]

احتمالاً بازی STALKER 2 در Gamescom 2019 نمایش خواهد داشت

در ماه می سال ۲۰۱۸ بود که توسعه‌دهندگان GSC Game World اشاره کردند که می‌خواهند STALKER 2 را که در سال ۲۰۱۰ توسعه‌ی آن متوقف شد، توسعه بدهند و تا به حال اخبار زیادی از این بازی منتشر نشده و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

اگر به یاد داشته باشید، در ماه می سال گذشته، کمپانی GSC Game World از توسعه‌ی بازی STALKER 2 خبر داد و بر اساس برخی از شایعات، این بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. حال یکی از طراحان مراحل بازی STALKER 2، در یکی از شبکه‌های اجتماعی خود پستی را منتشر کرد که در آن یک لباس و یک عدد کوله پشتی دارای اسم STALKER 2 را همراه خود دارد و در کپشن پست خود این متن را نوشته است: «آماده برای گیمز کام»

هنگامی که یکی از کاربران از او سوال می‌کند که آیا امسال غرفه‌ای برای نمایش بازی‌های خود دارید، ایشان فقط با یک ایموجی سکوت جواب طرف مقابل را می‌دهد. او در نهایت این پست خود را حذف می‌کند، اما ما موفق شدیم که یک اسکرین‌شات از پست او را به دست بیاوریم. همچنین شایان ذکر است که بسیاری از توسعه‌دهندگان این بازی راهی شهر کلن (Cologne) کشور آلمان شده‌اند و این خود می‌تواند بر صادق بودن ماجرا بیافزاید. شما کاربران عزیز می‌توانید تصویر به دست آمده از پست ایشان را در پایین مشاهده کنید:

همانطور که می‌دانید امروز مراسم گیمز کام به صورت رسمی شروع می‌شود و تیم خبرنگاری گیمفا، مثل همیشه، پوشش زنده‌ی کنفرانس و اخبار را بر عهده خواهند گرفت و شما کاربران نیز می‌توانید از امروز تا پایان مراسم گیمز کام وبسایت گیمفا را دنبال کنید تا از بروزترین اخبار مربوط به کنفرانس مطلع شوید.

بر اساس آخرین اخبار و آمار از بازی STALKER 2، این بازی قرار است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شود و هنوز هیچ اطلاعات بنیادینی از این بازی منتشر نشده‌است. اگر شما از علاقه‌مندان به این بازی هستید، می‌توانید با دنبال کردن این نشانی از آخرین اخبار مربوط به بازی STALKER 2 مطلع شوید. همچنین برای اطلاع از زمان برگذاری کنفرانس گیمز کام ۲۰۱۹، به این نشانی سر بزنید.

منبع متن: gamefa