استودیوی سی‌دی پراجکت در رابطه با گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 بسیار محتاطانه عمل می‌کند و از یان روی شاهد هستیم که این استودیو اطلاعات و جزئیات زیادی را از گیم‌پلی بازی به اشتراک نمی‌گذارد. در جریان رویداد E3 2019، دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 پشت در‌های بسته به نمایش گذاشته شد و حال استودیوی سی […]

تصویر جدید منتشر شده از Cyberpunk 2077، یکی از باس‌فایت‌های بازی را نمایش می‌دهد

استودیوی سی‌دی پراجکت در رابطه با گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 بسیار محتاطانه عمل می‌کند و از یان روی شاهد هستیم که این استودیو اطلاعات و جزئیات زیادی را از گیم‌پلی بازی به اشتراک نمی‌گذارد. در جریان رویداد E3 2019، دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 پشت در‌های بسته به نمایش گذاشته شد و حال استودیوی سی دی‌پراجکت به تازگی تصویر جدیدی از گیم‌پلی این بازی را به اشتراک گذاشته است.

 استودیوی سی‌دی پراجکت به تازگی تصویر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 در توییتر خود به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد این تصویر بخشی از همان دموی گیم‌پلی بازی باشد که طی رویداد E3 2019، پشت درهای بسته به نمایش گذاشته شد. این تصویر مربوط به یکی از باس‌فایت‌های بازی است و باس مورد نظر حداقل از نظر ظاهری و با توجه به چکش بزرگی که در دست دارد، بسیار تنومند و خوف‌ناک به نظر می‌رسد. شما می‌توانید تصویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۱۳۹۹ (۱۶ آپریل ۲۰۲۰) برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همان طور که می‌دانید بازی Cyberpunk 2077 در رویداد Gamescom 2019 حضور دارد و قرار است استودیوی سی‌دی پراجکت طی این رویداد، گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را به صورت زنده برای عموم کاربران به نمایش بگذارد.

منبع متن: gamefa