شایعه: استودیوی Rockstar به زودی از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد

حال که حدود 1 سالی می‌شود Red Dead Redemption 2 در دسترس است، طرفداران Rockstar منتظر رونمایی از بازی بعدی این استودیوی خوش‌نام می‌باشند. با وجود اینکه تا به حال هیچ اشاره‌ای به بازی بعدی راک‌استار نشده، اما تقریبا تمام گزارش‌ها و شایعات به معرفی Bully 2 ختم می‌‌شوند. در حالیکه هنوز هیچگونه خبر رسمی در این مورد منتشر نشده است، اما برخی عقیده دارند که راک‌استار به زودی از پروژه‌ی بعدی خود رونمایی خواهد کرد؛ اما دلیل این موضوع چیست؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، مدتی می‌شود که بنر تبلیغاتی بازی Red Dead Redemption 2 بر روی دفتر استودیوی Rockstar North نصب شده بود و پیش از این بازی وسترنی نیز، تصویر 3 شخصیت اصلی GTA V بر روی آن قرار گرفته بود. اما حال بنر Red Dead Redemption 2 در حال پایین آوردن می‌باشد و همین موضوع نیز باعث شده است تا برخی طرفداران فکر کنند که در آینده‌ای نزدیک از عنوان جدید استودیوی راک‌استار رونمایی خواهد شد.

البته این موضوع می‌تواند به دلایل دیگری نیز رخ دهد، اما چون در گذشته شایعاتی منتشر شده بودند که Bully 2 در سال 2020 به صورت میان نسلی عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود تا به زودی از این بازی رونمایی شود.

منبع متن: pardisgame