شرکت میکرویدز (Microids) و بنویت سوکال (Benoit Sokal)، خالق سری Syberia، نسخه جدیدی از این مجموعه بازی‌ها را با عنوان Syberia: The World Before معرفی کردند. با این حال، در حال حاضر تاریخ انتشار این بازی و پلتفرم‌های مقصد مشخص نشده‌اند. آقای الیوت گراسیانو (Elliot Grassiano)، مدیرعامل شرکت میکرویدز، درباره‌ی این بازی اظهار داشت: دو […]

بازی Syberia: The World Before معرفی شد

شرکت میکرویدز (Microids) و بنویت سوکال (Benoit Sokal)، خالق سری Syberia، نسخه جدیدی از این مجموعه بازی‌ها را با عنوان Syberia: The World Before معرفی کردند. با این حال، در حال حاضر تاریخ انتشار این بازی و پلتفرم‌های مقصد مشخص نشده‌اند.

آقای الیوت گراسیانو (Elliot Grassiano)، مدیرعامل شرکت میکرویدز، درباره‌ی این بازی اظهار داشت:

دو سال پس از انتشار قسمت آخر سری Syberia، ما متوجه شدیم که طرفداران به شدت برای نسخه‌ی بعدی این سری و ادامه‌ی داستان Kate Walker، مشتاق و کنجکاو هستند. بازی جدید در حال توسعه است و ما افتخار می‌کنیم که بار دیگر به دنیای بنیوت سوکال بازگشته‌ایم. این آخرین ماجراجویی، فرصتی را برای طرفداران این سری فراهم می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد قهرمان بازی کسب کنند و بار دیگر در فضای نسخه‌های اول این سری غرق شوند.

آقای بنویت سوکال، نویسنده، کارگردان هنری و خالق سری Syberia نیز در این باره گفت:

امروز من بسیار خوشحال هستم که توانسته‌ام سفر Kate را ادامه دهم و این ماجراجویی جدید را بار دیگر با تیم میکرویدز به اشتراک بگذارم. امیدوارم داستانی با فضای مرموز نسخه‌های پیشین و معماهای بیشتر برای حل کردن به طرفداران ارائه دهم. من نمی‌توانم بیش از این صبر کنم تا دنیا و میزان پیشرفت بازی را با شما به اشتراک بگذارم.

همچنین به زودی قرار است اطلاعات کاملی از این بازی، از جمله تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد منتشر شوند.

منبع متن: gamefa