کنفرانس Inside Xbox نیز شروع شد و مثل همیشه، تیم گیمفا اخبار و اطلاعات جدیدی که در این کنفرانس منتشر می‌شوند را پشتیبانی می‌کنند و برای شما عزیزان آماده خواهیم کرد. در جریان این کنفرانس تاریخ رونمایی از بازی Age of Empires II: Definitive Edition معلوم شد و بر اساس شواهد و مدارک، این بازی […]

Inside Xbox | از بازی Age of Empires II: Definitive Edition در تاریخ ۱۴ نوامبر امسال رونمایی می‌شود

کنفرانس Inside Xbox نیز شروع شد و مثل همیشه، تیم گیمفا اخبار و اطلاعات جدیدی که در این کنفرانس منتشر می‌شوند را پشتیبانی می‌کنند و برای شما عزیزان آماده خواهیم کرد. در جریان این کنفرانس تاریخ رونمایی از بازی Age of Empires II: Definitive Edition معلوم شد و بر اساس شواهد و مدارک، این بازی قرار است در تاریخ ۱۴ نوامبر امسال مورد رونمایی قرار گیرد.

در جریان این کنفرانس خبری منتشر شد که حاکی از تاریخ رونمایی از بازی است. از این خبر چنان می‌توان دریافت که این بازی در تاریخ ۱۴ نوامبر امسال (مصادف است با ۲۳ آبان امسال) مورد رونمایی قرار می‌گیرد.

بازی Age of Empires II: Definitive Edition یک عنوان استراتژی است که یکی از ۲۰ بازی برتر این سبک به شمار می‌رود و مخاطبان فراوانی را مجذوب خود کرده‌است. همچنین یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سبک استراتژی به شمار می‌رود.

این بازی در تاریخ ۱۴ نوامبر امسال (مصادف است با ۲۳ آبان امسال) مورد رونمایی قرار می‌گیرد. حال باید منتظر اخبار جدیدی از بازی باشیم.

منبع متن: gamefa