این روزها شرکت بازی‌سازی THQ Nordic حسابی مشغول است و چندین پروژه در حال ساخت دارد. بر اساس گزارش مالی ارائه شده، آن‌ها در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۰ عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و فروش‌شان حدود ۳۶ درصد افزایش داشته است. در کنار اعلام آمار مالی، این شرکت طبق عادت خود درباره برنامه‌های آینده‌ و بازی‌های در حال ساخت‌ خود صحبت کرده است. بر اساس گفته رسمی شرکت، قسمت جدید بازی‌های Saints Row و TimeSplitters در حال ساخت هستند.

در ادامه «لارس ونگفورس»، مدیرعامل تی‌اچ‌کیو نوردیک، اعلام کرد که دو استودیو «گان‌فایر گیمز» (سازنده بازی Darksiders III) و «مایل‌استون» (سازنده بازی MotoGP 19) را خریداری کرده‌اند و به مجموعه آن‌ها اضافه شده‌اند.

با توجه به اخباری که در این مدت از تی‌اچ‌کیو نوردیک شنیده‌ایم، حدس می‌زنیم که آینده‌ی روشنی در انتظار آن‌ها باشد. چند وقت قبل باخبر شدیم که آن‌ها استودیوهای نام‌داری همچون «دیپ سیلور» را خریده‌اند و حق انتشار بازی‌هایی مثل Kingdoms of Amalur ،Alone in the Dark و TimeSplitters را به دست آورده‌اند.

TimeSplitters یکی از بازی‌های تیراندازی دوره کنسول‌های پلی‌استیشن ۲ و گیم‌کیوب بود که استودیو Free Radical Design وظیفه ساخت آن را بر عهده داشت. افراد کلیدی این استودیو پیش از این روی Goldeneye 007 و مجموعه بازی‌های Perfect Dark کار کرده بودند و TimeSplitters هم بی‌شباهت به شاهکارهای قبلی آن‌ها نبود.

به گفته تی‌اچ‌کیو نوردیک، آن‌ها تعدادی از سازندگان قدیمی بازی را برای ساخت قسمت جدید برگردانده‌اند: «سال گذشته شرکت دیپ‌سیلور امتیاز رسمی بازی محبوب TimeSplitters را به دست آورد. حال ما مفتخریم اعلام کنیم که استیو الیس، یکی از خالقان بازی، به شرکت ما پیوسته است.»

در ادامه این شرکت ساخت ادامه Saints Row را به صورت رسمی تایید کرد: «استودیو Volition به صورت جدی مشغول ساخت قسمت جدید بازی است. این اثر، اولین بازی اصلی‌ مجموعه پس از انتشار Saints Row IV در سال ۲۰۱۳ به شمار می‌آید.»

آخرین باری که قسمت جدیدی از این سری را تجربه کردیم به چهار سال پیش و بازی Saints Row: Gat out of Hell بازمی‌گردد. در سال ۲۰۱۷ هم دنباله غیرمستقیم بازی با نام Agents of Mayhem وارد بازار شد و نتوانست فروش خوبی داشته باشد. در همین راستا، مدتی بعد از انتشار بازی، استودیو بازی‌سازی Volition مجبور شد تا تعدادی از کارمندان خود را اخراج کند.

با این حال بازگشت به Saints Row می‌تواند این استودیو را به روزهای اوج خود بازگرداند. گفتنی است که شماره چهارم بازی در هفته اول توانست بیش از یک میلیون نسخه بفروشد.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post قسمت جدید بازی‌های Saints Row و TimeSplitters در حال ساخت هستند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala