تماشا کنید: ویدئویی 6 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، در دقایق پایانی افتتاحیه‌ی رویداد گیمزکام، کارگردان Death Stranding "هیدئو کوجیما" بر روی استیج مراسم حضور یافته و ویدئویی 6 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بدون وقفه‌ی بازی را به اشتراک گذاشت.

در آغاز تریلر، ما پروتاگونیست بازی Sam را می‌بینیم که در حال استراحت می‌باشد. سپس با زدن دکمه‌ای او را از خواب بیدار کرده و دوربین بازی از نمای سوم شخص دنبال می‌شود. وظیفه‌ی سم در تریلر بازی این است که بسته‌ای را به یک ایستگاه تسهیلات برساند. پس از رسیدن به این ایستگاه، سم با یک شخصیت هولوگرافیکی ارتباط برقرار می‌کند که ظاهر او بر اساس مجری این افتتاحیه "جف کیلی" ساخته شده است و صداپیشگی او بر عهده‌ی شخصیت دیگری بوده است.

در ادامه و پس از انجام ماموریت، سم از کوه به پایین پرتاب می‌شود و همین باعث می‌شود تا بچه‌ی درون محفظه یا همان BB شروع به گریه کند. حال سم باید این نوزاد را آرام کند و طبق گفته‌های کوجیما، این کار با تکان دادن کنترلر Dualshockers 4 انجام می‌گیرد. البته، اگر دسته را محکم حرکت دهید، باعث خشمگین شدن این نوزاد می‌شود و متقابلا کار شما برای آرام کردن او سخت‌تر. تریلر نیز در همین نقطه به پایان می‌رسد و کوجیما اعلام کرد که جزئیات بیشتر از گیم‌پلی در رویداد Tokyo Games Show به اشتراک گذاشته خواهد شد.

  

دانلود با کیفیت Full HD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(17 ایان) به صورت انحصاری توسط Sony بر روی PS4 منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame