تماشا کنید: تریلرهای جدید Death Stranding با محوریت شخصیت‌های Dead Man و MaMa منتشر شدند

در دقایق پایانی مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام 2019، کارگردان Death Stranding "هیدئو کوجیما" بر روی استیج مراسم حاضر شده و چند ویدئو از جمله گیم‌پلی بازی را به اشتراک گذاشت. پیش از رونمایی از گیم‌پلی بی‌وقفه، کوجیما دو ویدئو با محوریت کارکرترهای Death Stranding پخش کرد.

اولین ویدئو بر روی کارکتر Mama با بازی "مارگارت کوالی"( Margaret Qualley) تمرکز می‌کند. آنطور که معلوم است، Mama یک دختر دارد که در بعد دیگر جهان بازی متولد شده است. به عبارتی، فرزند Mama خود یک BT می‌باشد که از طریق هسته‌ی بند نافی روح‌مانندی به Mama متصل شده است. به دلیل همین موضوع، Mama به صورت فیزیکی در یک منطقه(همان منطقه‌ی تریلر) گیر افتاده است!


 دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

همچنین؛ ویدئوی دوم به معرفی کارکتر Deadman با نقش‌‌آفرینی یکی از کارگردان‌های بزرگ سینمای هالیوود "گیرمو دل تورو" می‌پردازد. البته، این تریلر اطلاعاتی را نیز درباره‌ی نوزادان درون محفظه یا Bridge Baby(به اختصار BB) به اشتراک می‌گذارد. Deadman اطلاعات مفیدی در ارتباط با BBها و نحوه‌ی آپگرید آن‌ها به منظور زنده نگه‌داشتنشان دارد. همچنین او در تریلر اشاره می‌کند که تاکنون هیچکدام از BBها بیش از 1 سال زنده نمانده‌اند که به این معنی می‌باشد که Sam(شخصیت اصلی بازی) برای مدت طولانی قادر به دیدن دشمنانش نخواهد بود، مگر اینکه راه‌حل جدیدی برای این مسئله پیدا کند. 

دانلود با کیفیت Full HD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(17 ایان) به صورت انحصاری توسط Sony بر روی PS4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: pardisgame