این‌طور که به نظر می‌رسد بخش «کریر» (Career Mode) در فیفا ۲۰ تغییرات بسیار زیادی داشته است. چند سالی بود که الکترونیک آرتز با وجود محبوبیت و سودآوری بخش آلتیمیت تیم تغییر چندانی در کریر ایجاد نکرد و هرسال با همان محتوا روبه‌رو می‌شدیم. با این حال فیفا ۲۰ قرار است این روند را با اضافه کردن مواردی مثل مدل جدید کنفرانس‌ها، تغییرات پتانسیل بازی‌کنان و… به کلی تغییر دهد.

الکترونیک آرتز در وبلاگ خود نوشته است: «چشم‌انداز ما این بود که با ساخت داستان‌های متنوع در کنفرانس‌های قبل و بعد بازی و همچنین مکالمه بین بازی‌کنان جانی تازه به تجربه مربی‌گری بازی ببخشیم.»

در فیفا ۲۰ باید قبل و بعد هر بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهید. خبرنگاران با توجه به نتیجه مسابقه، گل‌های آن، عملکرد رقیب و… سوالات خود را می‌پرسند. علاوه بر این، الکترونیک آرتز اعلام کرده که مربیان می‌توانند از طریق برنامه‌های پیام‌رسان با بازی‌کنان خود ارتباط برقرار کنند: «مربیان باید با درخواست‌های مختلف بازی‌کنان مهم و ناراضی تیم دست و پنجه نرم کنند. آن‌ها باید برای حل مشکلات خود یا به صورت مستقیم اقدام کنند یا اینکه موضع خود را جهت حل مسائل مشخص کنند.»

بازی FIFA 20

در بازی امسال روحیه بازی‌کنان بسیار مهم شده و عوامل مختلفی رو آن تاثیر می‌گذارد. به گفته سازندگان، این سیستم برای فیفا ۲۰ به صورت کلی بازسازی شده است. علاوه بر کنفرانس‌ها و مکالمه‌های شخصی، مواردی مثل زمان بازی کردن، حقوق، عملکرد تیمی و فردی روی روحیه بازی‌کنان تاثیر گذار هستند. روحیه بالا باعث قوی‌تر شدن بازی‌کنان و افزایش توانایی‌های آن‌ها می‌شود. بنابراین، نحوه برخورد با افراد تیم و بازی دادن آن‌ها دو عاملی هستند که باید آن‌ها در نظر بگیرید.

آخرین تغییر بزرگ امسال به پتانسیل و استعداد بازی‌کنان جوان مربوط می‌شود؛ از این پس میزان پتانسیل و استعداد بازی‌کنان با توجه به عملکرد آن‌ها تغییر می‌کند. برای مثال، اگر یکی از بازی‌کنان جوان تیم بتواند در فصل اول خود گل‌های زیادی را به ثمر برساند، پتانسیل او پیشرفت می‌کند. علاوه بر این، اگر بازی‌کنان سالخورده تیم بتوانند خود را با فوتبال مدرن وفق دهند و عملکرد خوبی داشته باشند، قدرت‌هایشان با سرعت کم‌تری کاهش می‌یابد.

بازی FIFA 20

در بخش زیر می‌توانید سایر تغییرات بخش کریر را ببینید:

  • قسمت طراحی و شخصی‌سازی مربی‌ها در هر دو حالت ولتا و کریر پیشرفت کرده است. در این شماره می‌توانید برای اولین‌بار از مربی زن استفاده کنید.
  • تصاویر بخش اخبار و بخش به‌روزرسانی‌ها جدید شده‌اند.
  • رابط کاربری لیگ جزیره، بوندسلیگا، لیگ وان، لالیگا و ام‌ال‌اس تغییر کرده‎‌اند.
  • دو محیط رستوران و پشت‌بام به کات‌سین‌های بخش مذاکرات و خرید بازی‌کنان اضافه شده‌اند.
  • در بخش خرید بازی‌کن گزینه‌ای قرار داده شده که می‌توانید بازی‌کن موردنظر خود را به فهرست اضافه کرده و بعد بلافاصله به بخش ترانسفر هاب منتقل شوید.
  • بخش مدیریت تیم به منظور مقایسه راحت‌تر بازی‌کنان و ویژگی‌های آن‌ها دوباره طراحی شده است.
  • در ابتدای بخش کریر گزینه‌ای قرار داده شده که می‌توانید با استفاده از آن پیشنهاد تیم‌های ملی را غیرفعال کنید.
  • بودجه اولیه تیم برای دستمزد هفتگی بازی‌کنان به طور قابل توجهی بیش‌تر شده است.
  • بر اساس آخرین نقل و انتقالات فوتبال در دنیای واقعی، ارزش بازی‌کنان دفاعی بیش‌تر شده است و برای خرید آن‌ها باید پول بیش‌تری را خرج کنید.
  • طبق آخرین قوانین فوتبال، تعویض چهارم در وقت‌های اضافی به تمامی مسابقات اضافه شده است.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post نگاهی به مهم‌ترین تغییرات بخش کریر در فیفا ۲۰ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala