Sony آینده مشخصی را برای Sunset Overdrive پیش‌بینی نکرده است

شب گذشته Sony Interactive Entertainment با اعلام تصاحب استودیو سازنده عنوان موفق Marvel’s Spider-Man و سری Ratchet and Clank یعنی Insomniac Games طرفداران خود را غافلگیر کرد. بعد از اعلام این خبر، بسیاری از طرفداران در مورد آینده سری Sunset Overdrive، بعنوان یکی از عناوین انحصاری پلتفرم‌های Microsoft، ابراز نگرانی کردند و پاسخ Sony در این رابطه را خواستار شدند. اما با توجه به صحبت‌های رئیس استودیوهای Sony Interactive Entertainment یعنی شان لیدن، به نظر می‌رسد که حتی Sony نیز آینده مشخصی را برای این بازی محبوب پیش‌بینی نکرده است. 

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، لیدن در مصاحبه با Hollywood Reporter اعلام کرد که هنوز آینده Sunset Overdrive بر روی PlayStation یا دیگر پلتفرم‌های احتمالی را پیش‌بینی نکرده‌اند. 

"[Sunset Overdrive] تجربه فوق العاده‌ای برای Insomniac بود و آنها با ساخت این پروژه چیزهای زیادی نیز آموختند. اما در مورد مالکیت معنوی این بازی صادقانه بگویم، هنوز هیچ پیگیری خاصی را انجام نداده‌ایم. ما تجربه آنها در سری Spider-Man را دوست داریم و بی‌شک عناوینی مانند سری Ratchet & Clank در حال و آینده آنها نقشی اساسی را ایفا خواهند کرد. ما بر روی چنین مسائلی تمرکز کرده‌ایم."

صحبت‌های لیدن تایید می‌کند که Sony در حال حاضر بیشتر بر روی محبوب‌ترین ساخته‌های Insomniac یعنی Spider-Man و Ratchet and Clank تمرکز کرده است. اما شواهد نشان می‌دهد که اکنون، با توجه به اینکه مالکیت عنوان Sunset Overdrive در اختیار Insomniac قرار دارد و نه Microsoft، مانعی بر سر عرضه این بازی بر روی پلتفرم‌های PlayStation وجود ندارد.

باید دید که آیا Sony در نهایت اجازه بازگشت به سری Sunset Overdrive را به Insomniac خواهد داد یا خیر. اما فعلا نمی‌توان در این رابطه نتیجه‌گیری کرد چرا که به نظر می‌رسد بازی بعدی Insomniac دنباله عنوان بسیار موفق Marvel’s Spider-Man است.

منبع متن: pardisgame