یک سازنده‌ی ماد با نام مستعار (windave)، پک جدید تکسچر HD برای بازی The Elders scrolls v: Skyrim منتشر کرد.‌ این پک که Dave’s UFHD MOUNTAIN نام دارد، حجمی برابر با ۱.۸ گیگابایت دارد و رزولوشن ۸k را به اکثر کوه‌های بازی اضافه می‌کند. متاسفانه، سازنده‌ی ماد مورد نظر جزئیات بیشتری درباره‌ی این پک آشکار […]

مادجدید رزولوشن ۸K برای بازی The Elder scrolls v: Skyrim منتشر شد

یک سازنده‌ی ماد با نام مستعار (windave)، پک جدید تکسچر HD برای بازی The Elders scrolls v: Skyrim منتشر کرد.‌ این پک که Dave’s UFHD MOUNTAIN نام دارد، حجمی برابر با ۱.۸ گیگابایت دارد و رزولوشن ۸k را به اکثر کوه‌های بازی اضافه می‌کند.

متاسفانه، سازنده‌ی ماد مورد نظر جزئیات بیشتری درباره‌ی این پک آشکار نکرده است. همینطور، می‌توان حدس زد که این پک تغییرات اساسی روی بافت تمام کوه می‌‌گذارد. علاوه بر این موضوع این پک شامل تغییراتی بر روی بافت سنگ‌ها و چشم انداز کلی بازی است.
من اعتقاد دارم که ما شاهد تغییرات  چشمگیری برای Skyrim نیستیم. صادقانه بگویم من دوست داشتم که این پک رزولوشن ۸k شامل عناصر دیگر بازی و حتی کاراکتر‌های موجود در بازی می‌شد یا حداقل جلوه‌های بصری را بهبود می‌بخشید.
سال گذشته، سازنده‌ی ماد دیگری با نام jd941، اولین ماد بهبود بصری را برای Skyrim منتشر کرد. با این حال، این ماد از سایت‌ها حذف شده و دیگر قابل دانلود نیست. از سوی دیگر دومین پک که در فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ منتشر شد هنوز در دسترس قرار دارد. پک نامبرده شامل افزایش رزولوشن و بهبود بافت‌های بازی بوده و قابلیت افزایش رزولوشن ۲k/4k را نیز داراست، از این رو پیشنهاد می‌کنم این پک را نیز دانلود کنید.

منبع متن: gamefa