EA به زودی تکنولوژی ابری خود به نام Project Atlas را به صورت آزمایشی عرضه خواهد کرد

شرکت Electronic Arts به زودی تکنولوژی استریم خود به نام Project Atlas را برای عده‌ای به صورت آزمایشی در دسترس قرار خواهد داد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت EA سال گذشته از Project Atlas، تکنولوژی ابری خود که بازیکنان به وسیله آن می‌توانند "در هرجایی برروی هر دستگاهی حتی موبایل یا تلوزیون‌های هوشمند بازی کرده"، رونمایی کرد.

این پلتفرم کاملا یکپارچه و  فارغ از دستگاه بوده و از همین رو توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از ویژگی‌هایی نظیر میزبانیِ اطلاعات به صورن آنلاین، قابلیت Matchmaking، بازار برای فروش بازی، داده‌پردازی، هوش‌مصنوعی، اچیومنت و ابزارهای توسعه‌ی اجتماعی در موتور" از آن برای ساخت و توسعه‌ی بازی برروی کلود استفاده کنند.

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، ساعاتی پیش شرکت EA اعلام کرد که اولین عرضه‌ی آزمایشی این تکنولوژی با پشتیبانی از بازی‌های FIFA 19  ،Need For Speed Rivals ، Titanfall 2 و Unravel به زودی آغاز خواهد شد. این تست بتا به منظور اطمینان حاصل‌کردن از "شرایط دنیای واقعی نظیر ناپایداریِ پهنای باند و یا قدرت شبکه" صورت می‌گیرد.

مدیر ارشد فناوری EA یعنی "کن ماس" در این مورد گفت: "در طول دهه‌ی گذشته، سرعت اینترنت و ارسال با تاخیر داده‌ها باعث‌شده تا گیمرها نتوانند بازی‌ها را از طریق استریم‌کردن تجربه کنند؛ اما اکنون ریزساخت‌های جهانی تکنولوژی ابری در حال همه‌گیر شدن بوده و این فرصت فراهم شده است؛ عرضه آزمایشی Project Atlas به ما در درک و فهم عملکرد بازی‌ها در سناریوهای واقعی کمک خواهد کرد. "

EA در این تست عملکرد بازی‌ها هم به صورت تک‌نفره و هم در بخش چندنفره را بررسی خواهد کرد. شما می‌توانید از طریق این لینک به گروه آزمایشی EA پیوسته و شانس خود را برای آزمایش Project Atlas امتحان کنید.

با توجه به عرضه Google Stadia در ماه نوامبر و عرضه نسخه آزمایشی پروژه xCloud شرکت Microsoft در سال آینده، مطمئنا در ماه‌های پایانی سال 2019 اخبار بیشتری پیرامون کلود گیمینگ خواهیم شنید.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع متن: pardisgame