چندی پیش بازی Control، ساخته‌ی استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) منتشر شد و توانست تا حدود زیادی مورد تحسین و استقبال منتقدان قرار بگیرد. البته در این میان، افرادی نیز بودند که از این ساخته‌ی استودیوی رمدی انتظارات بیشتری داشته و علاقه‌ای نبست به Control نشان ندادند. حال تیم سانده به‌روزرسانی بزرگی را برای این […]

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Control منتشر شد

چندی پیش بازی Control، ساخته‌ی استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) منتشر شد و توانست تا حدود زیادی مورد تحسین و استقبال منتقدان قرار بگیرد. البته در این میان، افرادی نیز بودند که از این ساخته‌ی استودیوی رمدی انتظارات بیشتری داشته و علاقه‌ای نبست به Control نشان ندادند. حال تیم سانده به‌روزرسانی بزرگی را برای این عنوان شوتری منتشر کرده که برخی از ایرادات بازی را برطرف می‌کند.

معمولا به‌روزرسانی‌هایی که در ماه‌های اول پس از عرضه‌ی یک بازی ویدئویی منتشر می‌شوند، تغییرات زیادی را با خود به همراه دارند که اکثر این تغییرات در راستای برطرف کردن باگ‌ها و ایرادات گزارش شده هستند. در به‌روزرسانی جدیدی که در ماه جاری میلادی برای بازی Control منتشر شده است، باگ‌های مختلف و متنوعی از بازی حذف شدند و به نوعی پایداری بیشتری را در تمامی نسخه‌های این بازی شاهد هستیم. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، نرخ فریم بازی نیز بسیار بهبود یافته است و سازندگان اعلام کرده‌اند که آن را بهینه‌سازی کرده‌اند.

گفتنی است که به واسطه‌ی این به‌روزرسانی نوین در دسترس قرار گرفته شده، شما قادر خواهید بود تا موشن بلور بازی را خاموش یا روشن کنید و این قسمت کاملا به علاقه و شخصیت شما بستگی دارد. این به‌روزرسانی هم‌اکنون تنها برای کاربران نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Control منتشر شده و دیگر نسخه‌های این بازی نیز طبق گفته‌‌ی سازندگان به زودی از این به‌روزرسانی بهره‌مند خواهند شد.

بازی Control در حال حاضر برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های‌شخصی در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است که اگر جزو علاقه‌مندان و هواداران پر و پا قرص این بازی هستید، به تاز‌گی مصاحبه‌ای با سازندگان Control تحت عنوان «مصاحبه با سازندگان Control | صحبت در مورد طراحی محیط، گیم‌پلی و مکانیزم‌های بازی» انجام شده که می‌توانید از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت به مطالعه آن بپردازید.

در ضمن اگر جزو کسانی هستید که در خرید این بازی مردد هستند و هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی هایلایت وب‌سایت گیمفا را مشاهده کرده و با نکاتی که باید پیش از خرید بازی Control بدانید آشنا شوید. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا و با عنوان «فرای واقعیت | نقد و بررسی بازی Control» به قلم امیرمهدی نامجو نیز مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa