ماموریت‌های جانبی Cyberpunk 2077 می‌توانند رشدکرده و حتی داستان اصلی بازی را تماما تغییر دهند + ویدئویی از پشت‌صحنه ساخت تریلر بازی

ماموریت‌های جانبی Cyberpunk 2077 می‌توانند رشدکرده و حتی داستان اصلی بازی را تماما تغییر دهند + ویدئویی جالب از پشت‌صحنه مراحل ساخت تریلر بازی

به نظر می‌رسد بازی Cyberpunk 2077، جدیدترین ساخته‌ی استودیو CD Projekt Red که بازی The Withcer 3: Wild Hunt را نیز در کارنامه دارد،‌ عنوانی بزرگ و متنوع با تاکیدی بسیار برروی محتویات اختیاری و ماموریت‌های جانبی خواهد بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این استودیو به صورت اختصاصی تیمی چندنفره برای ساخت محتویات جانبی تشکیل داده و تمرکز بسیاری برروی آن‌ها کرده است ولی این ماموریت‌ها تا چه اندازه مهم و باارزشند؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، طراح ارشد ماموریت‌های بازی یعنی "فیلیپ وِبِر" اخیرا در گفت‌وگویی در انجمن‌های رسمیِ وبسایت CD Projekt Red، درباره شباها ماموریت‌های جانبیِ The Withcer 3 و Cyberpunk 207 و اهمیت و تاثیر آن‌ها برروی داستان اصلی صحبت کرده که در زیر می‌توانید بخشی از گفته‌های وی را مشاهده نمایید.

"البته که ماموریت‌های جانبی می‌توانند داستانی کاملا جدا داشته باشند ولی با این وجود می‌توانند برروی داستان یک ماموریتِ اصلی نیز تاثیر گذاشته و خط داستانی‌ها و انتخاب‌های بیشتری به آن اضافه کنند. برای مثال، بسیاری از مردم حتی متوجه نشدند که در هنگام تمام‌کردن خط داستانیِ Bloody Baron در Wild Hunt، در حال بازی‌کردن یک فعالیت جانبیِ وام گرفته‌شده از یک ماموریت اصلی بودند؛ هدف اصلی ما در آن جا پیداکردن Ciri بود ولی داستان Baron حتی پس از اتمام آن به عنوان یک ماموریت جانبی قابل بازی بود. "

"وِبِر" در ادامه در مورد ماموریت‌های Cyberpunk 2077 و تاثیر آن‌ها بر روایت اصلیِ داستان و شیوه عملکردشان نیز صحبت کرد: "بله خب بدون‌شک ما دوست داریم در بازی‌مان هرکاری که شما انجام می‌دهید برروی داستان اصلی تاثیر داشته باشد؛ احتمال دارد شخصیت‌هایی که آن‌ها را تنها در ماموریت‌های جانبی ملاقات می‌کنید، به صورت ناگهانی در یک ماموریت داستانی اصلیِ با شما ملاقات کنند؛ از این طریق، بازیکن هیچ‌گاه نمی‌داند که باید انتظار چه چیزی را داشته باشد. "

"گاهی اوقات یک ماموریت کوچک‌تر می‌تواند رشدکرده، به چیزی بسیار بزرگ‌تر تبدیل شود و حتی برروی تمامیِ داستانِ اصلی بازی نیز تاثیر بگذارد. پس بدون شک تجربه‌کردن تک‌تک ماموریت‌ها و فعالیت‌های بازی و تعامل با تمامی شخصیت‌ها ارزش‌مند خواهد بود. "

اما جدا از این صحبت‌ها، صفحه رسمی CD Projekt Red در یوتیوب ویدئویی کوتاه از پشت‌صحنه و مراحل ساخت تریلر سینمانیک این بازی در E3 2019 منتشر کرده که مطمئنا تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia عرضه خواهد شد. اخیرا CDPR تاکید کرد که حالت چندنفره‌ای نیز برای بازی در دست توسعه است که مدتی پس از عرضه‌ی آن در دسترس قرار خواهد گرفت

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame