استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در بازی The Witcher 3 نشان داد که تمرکز زیادی برروی طراحی ماموریت‌های جانبی این عنوان داشته است. چندی پیش، این استودیو اعلام کرد که یک تیم اختصاصی برروی ماموریت‌های جانبی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند. حال بر اساس صحبت‌های جدید طراح ارشد ماموریت‌های بازی، این ماموریت‌ها حتی […]

ماموریت‌های جانبی بازی Cyberpunk 2077 برروی داستان اصلی تاثیرگذار خواهند بود

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در بازی The Witcher 3 نشان داد که تمرکز زیادی برروی طراحی ماموریت‌های جانبی این عنوان داشته است. چندی پیش، این استودیو اعلام کرد که یک تیم اختصاصی برروی ماموریت‌های جانبی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند. حال بر اساس صحبت‌های جدید طراح ارشد ماموریت‌های بازی، این ماموریت‌ها حتی برروی داستان اصلی نیز تاثیرگذار خواهند بود.

آقای فیلیپ وبر (Philip Weber)، طراح ارشد ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با انجمن وب‌سایت CD Projekt Red، توضیحاتی را در مورد ماموریت‌های جانبی این بازی ارائه داد. وی توضیح داد که همانند بازی The Witcher 3، در عنوان Cyberpunk 2077 نیز ماموریت‌های جانبی متنوع و در ارتباط با خط داستان اصلی خواهند بود.

وی اظهار داشت:

ماموریت‌های جانبی می‌تواند کاملا از بخش داستانی جدا باشند، اما در عین حال می‌توانند داستان ماموریت‌های اصلی را ادامه دهند و حتی شاخه‌ی جدیدی در داستان اصلی ایجاد کنند.

به عنوان مثال، بسیاری از افراد حتی تصور نمی‌کردند تا زمانی که خط داستانی Baron در بازی The Witcher 3 را به اتمام می‌رساندند، آن‌ها پیش از این مشغول انجام یک ماموریت جانبی بودند که این خط داستانی را از ماموریت‌های اصلی ادامه می‌داد. هنگامی که Geralt اطلاعاتی در مورد Ciri بدست می‌اورد، ماموریت اصلی به پایان می‌رسید، اما داستان Baron همچنان به عنوان یک ماموریت جانبی ادامه داشت.

بر اساس صحبت‌های وبر، در بازی Cyberpunk 2077 ماموریت‌های جانبی می‌تواند تاثیر بزرگی برروی داستان اصلی داشته باشند. بنابراین انجام این ماموریت‌ها مهم خواهد بود.

وی ادامه داد:

ما دوست داریم عنوانی را بسازیم که در آن هر کاری که انجام می‌دهید برروی داستان بازی تاثیر داشته باشد. شخصیت‌هایی که شما در ماموریت‌های جانبی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، ممکن است ناگهان در داستان و ماموریت اصلی ظاهر شوند. بنابراین، بازی‌باز نمی‌داند که چه چیزی در انتظارش خواهد بود. گاهی اوقات یک ماموریت کوچک می‌تواند به یک چیز بسیار بزرگ‌‌تری تبدیل شود و سپس کل داستان اصلی را تغییر دهد. بنابراین کاملا ارزش دارد که این ماموریت‌ها را در بازی انجام داده تا مشاهده شود که آن‌ها چگونه با یکدیگر تعامل دارند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa