حدود دو هفته‌ی پیش بود که بازی Control در دسترس قرار گرفت و با واکنش مثبت و عالی منتقدین و بازی‌بازان رو به رو شد. حال استودیوی رمدی (Remedy) نقشه‌ی راه این بازی را منتشر کرده و اعلام کرده است که برنامه‌های بسیاری برای آخرین اثر عرضه شده‌ی خود دارد و قرار است تا اواسط […]

محتویات اضافی Control معرفی شدند | کراس‌اوور با Alan Wake

حدود دو هفته‌ی پیش بود که بازی Control در دسترس قرار گرفت و با واکنش مثبت و عالی منتقدین و بازی‌بازان رو به رو شد. حال استودیوی رمدی (Remedy) نقشه‌ی راه این بازی را منتشر کرده و اعلام کرده است که برنامه‌های بسیاری برای آخرین اثر عرضه شده‌ی خود دارد و قرار است تا اواسط سال آینده شاهد عرضه‌ی بسته‌های الحاقی برای این عنوان باشیم.

بر اساس این نقشه‌ی راه، اولین محتویات اضافی بازی که در پاییز جاری و احتمالا در بروزرسان بعدی این اثر عرضه می‌گردد، قابلیت عکاسی از بازی یا Photo Mode را به آن اضافه می‌کند.

دومین محتوای اضافی که Expeditions نام دارد، تا پایان سال جاری و در ماه دسامبر عرضه می‌گردد؛ این بسته‌ی الحاقی در واقع چالش‌های جدیدی را به Control اضافی می‌کند که پس از پایان خط اصلی داستانی جریان دارند. داستان این چالش‌ها از این قرار است که شخصیت Jesse باید طی ماموریت‌هایی به رئیس بخش امنیتی نیروگاه NSC یعنی Simon Arish برای تکمیل کردن تحقیقاتی، کمک کند. شما برای تکمیل کردن چالش‌های مورد نظر که از سوی Oldest House در برابرتان قرار می‌گیرند، باید بهترین ابزار ممکن را در اختیار داشته باشید. بخش Expeditions به صورت کاملا رایگان در اختیار دارندگان بازی Control قرار می‌گیرد.

در ادامه نیز رمدی اعلام کرده که سخت در حال کار برروی دو بسته‌ی گسترش دهنده‌ی خط داستانی است که ماموریت‌‌ها، دشمنان و همچنین مکانیک‌های جدیدی را به بازی Control اضافه می‌کنند.

سومین محتوای اضافی که به عنوان اولین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی خط داستانی بازی عرضه می‌گردد، Foundation نام دارد. ماموریت‌های این بسته‌ی الحاقی به گذشته‌ی Oldest House و البته سازمان FBC یا Federal Bureau of Control مربوط بوده و شما باید طی این ماموریت‌ها، انتظار بروز اتفاقات بسیار عجیبی را داشته باشید. این بسته‌ی الحاقی در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه می‌گردد.

دومین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Control نیز به یک اثر آشنا، دوست‌ داشتنی و قدیمی مربوط است. این بسته‌ی الحاقی که AWE نام دارد، به تحقیقات سازمان FBC و Oldest House مربوط بوده که حول محور جهان‌های موازی و رویدادهای مربوط به آن‌ها صورت گرفته و در این بسته‌ی الحاقی شاهد رویداد و کراس‌اووری بین جهان بازی Control و جهان تاریک هستیم. در حال حاضر اطلاعاتی از حضور شخص Alan Wake در این بسته‌ی الحاقی در دسترس قرار ندارد اما با توجه به این موضوع که حق نشر مجموعه‌ی Alan Wake به استودیوی رمدی تعلق پیدا کرده است، به نظر می‌رسد که شاهد پیش‌پرداختی برای قسمت بعدی Alan Wake در بسته‌ی الحاقی AWE باشیم.

بازی Control در حال حاضر در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی قرار دارد. شما می‌توانید جزئیات به‌روزرسان جدید این اثر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ را در اینجا مطالعه فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این اثر می‌توانید به مصاحبه‌ با سازندگان Control و البته نقد و بررسی آن با نام فرای واقعیت مطالعه فرمایید.

منبع متن: gamefa