هیدئو کوجیما وعده داده بود که طی رویداد TGS 2019 به نمایش طولانی از گیم‌پلی بازی محبوب و مورد انتظار Death Stranding خواهد پرداخت. بر همین اساس به تازگی در حدود ۵۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Death Stranding به نمایش گذاشته شد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید. رویداد TGS 2019 با پنل شرکت […]

TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد

هیدئو کوجیما وعده داده بود که طی رویداد TGS 2019 به نمایش طولانی از گیم‌پلی بازی محبوب و مورد انتظار Death Stranding خواهد پرداخت. بر همین اساس به تازگی در حدود ۵۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Death Stranding به نمایش گذاشته شد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

رویداد TGS 2019 با پنل شرکت سونی و نمایش تریلرهایی از بازی‌های جدید این شرکت از جمله Death Stranding آغاز شد. اگرچه تریلر نخست منتشر شده از بازی Death Stranding کوتاه بود اما شاهد قسمت‌هایی از بخش داستان و میان پرده‌های بازی بودیم. حال کوجیما همان طور که وعده داده بود در رویداد TGS 2019 حضور یافت و حدود ۵۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی محبوب نیز به صورت زنده به نمایش گذاشته شد. شما می‌توانید نسخه‌ی زبان ژاپنی تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید. به محض انتشار نسخه‌ی انگلیسی این پست به ورز رسانی شده و لینک‌های دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

توجه: لینک‌های دانلود مربوط به نسخه‌ی ژاپنی تریلر هستند.

منبع متن: gamefa