نویسنده کامیک‌های Batman تقریبا بازی Batman Court of Owls را تایید کرد

اسکات اسنایدر، نویسنده کامیک‌های اخیر Batman، اخیرا با ارسال توییتی تایید کرد که بازیِ در دست توسعه توسط استودیو Warner Bros. Montreal عنوان Batman Court of Owls است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، شرکت Warner Bros هم‌اکنون با رویدادها و کارهایی مختلف نظیر عرضه‌ی Batman Collection به صورت رایگان برروی فروشگاه Epic Games، در حال بزرگداشت و جشن‌گرفتن 80 سالگیِ شخصیت Batman است. این ناشر حتی چند وقت پیش با ارسال لوگوی Batman برروی توییتر احتمال معرفی نسخه‌ی جدیدی از این بازی را به وجود آورد.

@WBGamesMTL مفتخر است تا 80 سالگی شخصیت Batman را در کنار بقیه‌ی دنیا جشن بگیرد. #BatmanDay #Batman80

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، اخیرا "اسکات اسنایدر" نیز با بازنشرکردن توییتِ بالا و اضافه‌کردن هشتگِ #bewarethecourtofowls و نوشتن عبارت "صبر کنید" تقریبا تایید کرده که بازیِ WB Montreal براساس کامیک‌های Beware of Owls است. این کامیک‌ها که یکی از نویسندگان آن آقای "اسنایدر" است، پیرامون یک سازمان جنایتکار و جامعه‌ی مخفی جریان دارد.


"اسنایدر" مدتی کوتاه پس از ارسال این توییت آن را پاک کرد که همین کار به شایعه و احتمال ساختِ این بازی قوت می‌بخشد. شایعاتی وجود دارد که نسخه جدید Batman فردا در جریان رویداد State of Play معرفی خواهد شد ولی تاکنون نه Sony و نه Warner Bros. آن را تایید نکرده‌اند. باید صبر کرد و دید که فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame