تاریخ انتشار نقدها و نمرات بازی Death Stranding مشخص شد + اعلام رده‌بندی سنی بازی

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر (جمعه 17 آبان) بر روی PS4 عرضه می‌شود و بسیاری از بازیکنان منتظر انتشار نقدها و نمرات محصول Kojima Productions می‌باشند. این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2019 است و همچنین اولین ساخته‌ی مرد افسانه‌ای صنعت گیم "هیدئو کوجیما" پس از جدایی از کمپانی کونامی می‌باشد. حال به نظر می‌رسد که سونی و کوجیما اعتقاد بسیاری به Death Stranding دارند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت ResetEra، محدودیت انتشار نقدها و نمرات(یا امبارگو) بازی Death Stranding در تاریخ 1 نوامبر(جمعه 17 آبان) ساعت 10:30 صبح برداشته می‌شود. بدین ترتیب، وبسایت‌های معتبر صنعت گیم می‌توانند نقد خود از بازی Death Stranding را در این تاریخ منتشر کنند.

در رابطه با رده‌بندی سنی Death Stranding، سازمان ESRB درجه‌ی سنی M (مناسب برای افراد بالای 17 سال) را برای آن در نظر گرفته است. از دلایل این درجه‌ی سنی می‌توان به وجود خون، خشونت شدید، نیمه برهنگی، کلمات ناسزا و... در بازی اشاره کرد. همراه با این موضوع، سازمان ESRB جزئیاتی را در ارتباط با محتویات بازی نیز به اشتراک گذاشته است که اگر قصد دارید تا چیزی از Death Strandning برای شما اسپویل نشود، از ادامه‌ی خواندن خبر صرف نظر کنید.

ESRB اشاره کرده است که Death Stranding یک بازی اکشن می‌باشد که حول محور شخصیت Sam با نقش‌آفرینی "نورمن ریدس" جریان دارد. Sam یک پیک(قاصد) می‌باشد که بسته‌های مختلف را در سراسر محیطی پسا‌آخرالزمانی جابه‌جا می‌کند.

همچنین، بازیکنان توسط هر دو دسته‌ی کارکترهای انسانی و موجودات روح‌مانند مورد حمله قرار می‌گیرند. بازیکنان نیز قادر خواهند بود از سلاح‌هایی نطیر ماشین‌گان، نارنجک و شات‌گان در طول مبارزات استفاده کنند و شلیک به دشمنان، باعث ریخته شدن خود آن‌ها بر روی محیط می‌شود.

یکی دیگر از دلایل بزرگ‌سالانه بودن Death Stranding به کات‌سین‌‌های بازی برمی‌گردد. به عنوان مثال، یکی از کات‌سین‌ها مردی را نشان می‌دهد که مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و در این جریان یک نوزاد نیز به صورت تصادفی کشته می‌شود. صحنه‌ای دیگر کارکتری را به تصویر می‌کشد که به سر یک بیمار از هوش رفته شلیک می‌کند و یا مردی دیگر در دوردست چندین بار چاقو را در بدنش فرو می‌کند. علاوه بر این‌‌ها، از الفاظ رکیکی نیز در دیالوگ‌ها استفاده می‌شود. 

در پایان دیدگاه شما چیست؟ آیا Death Stranding به عنوان یک بازی انحصاری موفق دیگر در کارنامه‌ی سونی ثیت می‌شود؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame