بازی Call of Duty: Modern Warfare فاقد لوت‌ باکس‌ها خواهد بود

Call of Duty: Modern Warfare به‌زودی منتشر می‌شود و بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال خواهد بود. مطمئنا بخش بزرگی از منتظران این عنوان، به دنبال تجربه سریع‌تر حالت چندنفره آنلاین آن هستند که کمک بزرگی به آنچه این فرانچایز اکنون به آن تبدیل شده، کرده است اما برخی مردم نگران هستند که این بازی چه نوع درآمد درون برنامه‌ای خواهد داشت. Infinity Ward اعلام کرده که لوت باکس در این بازی وجود ندارد (که این روزها بحث داغی است) ولی مردم همچنان بسیار شکاک هستند بنابراین Activision هم تصمیم گرفته اطمینان دهد که حرف آن‌ها درست است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Activision در یک نامه عمومی اطمینان داده که Modern Warfare فاقد سیستم لوت باکس‌ها خواهد بود. به جای آن، ظاهرا بازی دارای یک سیستم Battle Pass مثل Apex Legends و Fortnite است و همه چیز را می‌توان با بازی کردن به‌دست آورد:

"ما یک سیستم جدید Battle Pass و نه لوت باکس را معرفی می‌کنیم. تمام محتویات کاربردی که روی تعادل بازی تاثیر دارند، مثل سلاح‌ها و متعلقات‌شان، از طریق بازی کردن قابل آزادسازی هستند.

سیستم جدید Battle Pass به بازیکنان اجازه می‌دهد محتویاتی که در حال خرید یا به‌دست آوردنش هستند را ببینند. هر فصل زنده و جدید دارای Battle Pass مخصوص خواهد بود بنابراین می‌توانید محتویات با تم Modern Warfare که مخصوص هر فصل است را به‌دست آورید."

البته هنوز هم می‌توان شکاک بود چراکه Activision پیش از این هم بارها مدتی بعد از عرضه یک بازی، به آن لوت باکس‌ها را اضافه کرده که این در مورد چند نسخه اخیر Call of Duty و همچنین Crash Team Racing هم صدق می‌کند. باید منتظر بود و دید آیا Modern Warfare برای همیشه از دست لوت باکس‌ها در امان خواهد ماند یا خیر.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در روز 3 آبان برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد. 

منبع متن: pardisgame