به گزارش پردیس گیم و به نقل از OnlySP، آخرین ساخته خالق BioShock، عنوان BioShock Infinite، یعنی کن لِوین در سال 2013 عرضه شد و مطمئننا طرفداران بی‌شماری همچنان چشم انتظار پروژه بعدی این نابغه بازی‌سازی هستند. خبر خوب برای این دسته از گیمرها اینکه امروز حداقل می‌تواننداز سبک بازی مرموز بازی‌ساز محبوب خود با خبر شوند.

با توجه به آگهی شغلی جدیدی که توسط Ghost Story Games برای جذب یک برنامه نویس روایت سینمایی منتشر شده؛ بازی بعدی  کن لِوین "پروژه‌ای خلاقانه و بلند پروازانه در سبک شبیه‌ساز ایمرسیو" خواهد بود.

بر اساس جزئیات این آگهی شغلی، فرد برگزیده مسئول پیاده‌سازی عناصر روایی از پیش تعیین شده و پویا خواهد بود. لِوین اخیرا اعلام کرد که عنوان جدیدش، نوع تازه‌ای از تجربه داستان‌محور را معرفی خواهد کرد.

نام سبک شبیه‌ساز ایمرسیو عناوینی چونSystem Shock ،Prey ، Dishonored و Deus Ex را یادآور می‌شود. این سبک آزادی عمل بالایی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا مسیر پیشروی، عملکرد و سبک بازی خود را تعیین کنند.

عنوان جدید کن لِوین در تیم کوچکی که پس از تعطیل شدن استودیو Irrational Games در اوایل سال 2017 تشکیل شد یعنی Ghost Story Games، مراحل توسعه را می‌گذراند.

خلق عناوین سبک شبیه‌ساز ایمرسیو هدف اصلی این استودیو و شعار آنها خلق تجربه‌هایی است که در آنها گیم‌پلی نیز به اندازه داستان‌ها چالش برانگیز باشد.

منبع متن: pardisgame