موسس استودیوی گریلا گیمز آقای "هرمن هالست" به عنوان رئیس جدید استودیوهای جهانی پلی‌استیشن انتخاب شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، طی جدیدترین اخبار به صورت رسمی اعلام شد که آقای "هرمن هالست" به عنوان رئیس استودیوهای جهانی Playstation ترفیع گرفته است. هالست جانشین "شان لیدن" می‌باشد که حدود 1 ماه پیش سونی را ترک کرده بود. پیش از این، "هرمن هالست" به عنوان مدیر اجرایی Guerilla Games فعالیت کرده و یکی از موسسین این استودیو نیز به شما می‌رفت. از این پس، او مسئولیت نظارت بر فعالیت تمامی استودیوهای فرست پارتی Sony Interactive Entertainment را بر عهده دارد.

رئیس Playstation آقای "جیم رایان" در این مورد گفته است:"هرمن یک فرد اروپایی است که از این پس یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌ها در Playstation بر عهده خواهد داشت. من فکر می‌کنم که همه‌ی اروپا بابت این موضوع باید هیحان زده  و خوشحال بوده و به هرمن هالست افتخار کنند.  هرمن یکی از موثرترین و مورد احترام‌ترین رهبران صنعت بازی‌های ویدئویی می‌باشد. او یک حامی بسیار مشتاق برای تیم‌های تحت هدایتش است و نیز این را می‌داند که چگونه استعدادهای خلاق را به منظور ساخت تجربه‌هایی فوق‌العاده، توامند کند. من هیچ شکی ندارم که هرمن می‌تواند تیم‌های ما را به منظور ارائه‌ی تجربه‌هایی متنوع و گیرا با ریتمی استوار، هدایت کند." 

هالست نیز می‌گوید:"من از سال 2001 به صورت نزدیک با پلی‌استیشن و تمامی خانواده‌ی پلی‌استیشن کار کرده‌ام و بیشترین میزان احترام و تحسین را برای استعدادهای خلاق و ایده‌های جاه‌طلبانه‌ی درون شبکه‌ی استودیوهای سونی در سراسر آمریکا، اروپا و ژاپن دارم."

هرمن هالس پیش از این نقش بسیار مهمی در ساخته شدن Death Stranding ایفا کرد و موتور بازی‌سازی اختصاصی استودیوی گریلا گیمز یعنی Decima را در اختیار "هیدئو کوجیما" قرار داد. جایگزینان هالست درون استودیوی گریلا گیمز، "انجی اسمتس"، "جان ون بیک" و "مایکل ون در لیو" می‌باشند که به صورت مشترک به عنوان سران این استودیوی محبوب فعالیت می‌کنند.

دیدگاه شما در مورد سمت جدید هرمن هالست چیست؟ آیا با این انتخاب موافق هستید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame