از این پس "شوهی یوشیدا" وظیفه‌ی جدیدی در سونی بر عهده‌ دارد؛ توجه به استودیوهای سازنده‌ی عناوین مستقل و پرورش آن‌ها

امروز اخبار مهمی در رابطه با تغییر ریاست بخش‌های مختلف کمپانی Sony Interactive Entertainment منتشر شد. در اولین خبر اعلام شد که موسس استودیوی گریلا گیمز "هرمن هالست" جانشین "شان لیدن" شده و از این پس مسئول نظارات بر فعالیت‌های تمامی استودیوهای فرست پارتی سونی خواهد بود.

حال به گزارش پردیس‌گیم، از این پس  آقای "شوهی یوشیدا" که پیش از این به صورت مستقیم با استودیوهای جهانی پلی‌استیشن در ارتباط بوده و به صورت نزدیک با آن‌ها کار می‌کرد، نقش جدیدی در سونی ایفا خواهد کرد. سمت جدید یوشیدا بخشی از طرح "گرامیداشت توسعه‌دهندگان خارجی که تجربیاتی جدید و غیرمنتظره خلق می‌کنند" می‌باشد. یوشیدا از این پس مستقیما به رئیس پلی‌استیشن اقای "جیم رایان" گزارش می‌دهد. رایان در مورد این انتخاب می‌گوید:

"همه می‌دانند که شو چه قدر در مورد بازی‌های مستقل، پرشور و مشتاق است. این بازی‌ها خون حیاتی صنعت گیم بوده و پورتفوی محتوای ما برای گیمرهایمان را بسیار ویژه می‌سازند. این تجربیات به شدت خلاقانه لایق توجه و تمرکز هستند و یک قهرمان مانند شوهی در Playstation مطمئن می‌شود تمام سازمان SIE با یکدیگر کار کرده تا با توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل از طریق فرهنگ حمایت و گرامیداشت تلاش‌هایشان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ارتباط برقرار شود."

شوهی یوشدا یکی از بهترین رئسای صنعت گیم می‌باشد و تمرکز او بر روی بازی‌های ایندی قطعا خبر خوبی برای تیم‌های بازی‌سازی این دسته از عناوین می‌باشد. دیدگاه شما در این مورد چیست؟ 

منبع متن: pardisgame