یوشینوری اونو از Capcom؛ هنوز به شکل کامل از تولید Deep Down دست نکشیده‌ایم

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، اخیراً وب‌سایت خبری Eurogamer مصاحبه‌ای اختصاصی با یوشینوری اونو (Yoshinori Ono) از شرکت Capcom ترتیب داده که درمورد آن طی این خبر بحث می‌کنیم. آقای اونو چهره‌ی اصلی این روزهای Capcom است. وی پس از اینکه نقش تهیه‌کنندگی Street Fighter IV به خوبی بر عهده گرفت و باعث موفقیت عظیم آن از جهات مختلف گشت، تبدیل به یکی از برجسته‌ترین توسعه‌دهندگان این استودیو شد. نسخه‌ی چهارم Street Fighter در زمان عرضه‌ی خود جان تازه‌ای به بازی‌های مبارزه‌ای داد و مسیر را برای بسیاری از عناوین فایتینگ انیمه‌ای دیگر هموار ساخت. عناوینی همچون Persona 4 Arena یا Dengeki Bunko مطمئناً بدون تأثیر گذاری Street Fighter IV هرگز متولد نمی‌شدند.

به هرحال، از یوشینوری اونو سوال شد که چه اتفاقی برای Deep Down، یک بازی اکشن نقش آفرینی که در فوریه 2013 معرفی شد افتاده.

«درحال حاضر تیم اصلی که روی بازی کار می‌کرد از هم پاشیده است ولی احتمالاً متوجه شده‌اید که نام تجاری آن را همچنان در اختیار داریم و هنوز کاملاً آن را رها نکرده‌ایم.»

بله، Capcom سال‌های سال است که نام تجاری Deep Down را در اختیار خود دارد.

وی ادامه داد؛ «هر ساله بازی‌هایی که قرار است در آینده روی آن کار کنیم بررسی می‌کنیم و پروژه‌هایی را مطرح می‌کنیم که می‌خواهیم آن‌ها را ادامه دهیم. حرف زیادی نمی‌توانم در اینباره بزنم ولی همین که نام تجاری را در اختیار داریم به این معنی است که هنوز به شکل کامل از آن دست نکشیده‌ایم.»

اساساً، این صحبت‌ها یعنی احتمال دارد Capcom در آینده توسعه‌ی Deep Down را ادامه دهد. اگرچه، مطمئناً بازی چیزی با آنچه که در ابتدا برنامه ریزی شده بود زمین تا آسمان فرق خواهد داشت، چرا که حتی تیم توسعه نیز گروهی متفاوت خواهد بود. به احتمال زیاد حتی روی کنسول‌های فعلی نیز منتشر نمی‌شود. در هرصورت اگر سال‌ها پیش به این بازی علاقمند شدید باید بدانید که محصول نهایی متفاوت از چیزی خواهد بود که در ابتدا معرفی شده.

در نهایت به منظور خداحافظی می‌توانید نمایشی از بازی که در TGS 2014 به اشتراک گذاشته شد و همچنین تریلری 7 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

 

منبع متن: pardisgame