شان لیدن به هرمن هالست بابت منصوب شدن به عنوان رئیس استودیوهای جهانی پلی‌استیشن تبریک گفت

در اواخر ماه سپتامبر بود که رئیس سابق استودیوهای جهانی سونی آقای "شان لیدن" از این کمپانی جدا شده و هیچ دلیلی برای این موضوع مشخص نگردید. حال به نظر می‌رسد که جدایی لیدن از سونی به دلیل اختلافات شدید یا مسائلی از این قبیل نبوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، آقای "شان لیدن" بر روی توئیتر به موسس استودیوی گریلا گیمز "هرمن هالست" به مناسبت ریاست استودیوهای جهانی سونی تبریک گفت:

"آرزوی بهترین‌ها را برایت دارم. تو فوق‌العاده خواهی بود برادر، مغزهایمان را منفجر کن."

همچنین، اعلام شد که "انجی اسمتس"، "جان ون بیک" و "مایکل ون در لیو" جانشینان هالست در استودیوی گریلا گیمز بوده و به صورت مشترک به عنوان سران این استودیوی محبوب فعالیت می‌کنند. لیدن بر روی توئیتر به این اشخاص نیز تبریک گفت:

"و تبریک به شما "جی بی" و مایکل و انجی. گریلا گیمز برنامه‌هایی بزرگ و جاه‌طلبی عظیمی دارد. شما 3 تن بیش از این حد از چالش هستید. همانند همیشه، باعث افتخار ما شوید."

دیدن این موضوع که لیدن هیچگونه مشکلی با سونی نداشته و برای آینده‌ی این کمپانی آرزوی موفقیت می‌کند، خبر بسیار خوبی است. لیدن در طول سالیان اخیر در کنفرانس‌های مطبوعاتی سونی حاضر شده و نقش مهمی در فروش فوق‌العادة‌ی PS4 داشت. از اخبار مربوط می‌توان به از این پس "شوهی یوشیدا" وظیفه‌ی جدیدی در سونی بر عهده‌ دارد؛ توجه به استودیوهای سازنده‌ی بازی‌های مستقل و پرورش آن‌ها اشاره کرد.

منبع متن: pardisgame