Death Stranding بر روی هر دو فروشگاه استیم و اپیک عرضه می‌شود

هفته‌ی گذشته بود که به صورت رسمی اعلام شد بازی Death Stranding در اوایل تابستان 2020 بر روی PC منتشر می‌شود. پس از این موضوع بود که حدس و گمان‌هایی به اشتراک گذاشته شد مبنی بر اینکه آیا این امکان وجود دارد که جدیدترین ساخته‌ی "هیدئو کوجیما" در انحصار فروشگاه‌ Epic یا Steam قرار گیرد؟ خب در پاسخ باید گفت که Death Stranding راه خود را از نبرد بین استیم و اپیک جدا کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، بازی Death Stranding هم‌اکنون بر روی استیم یا Epic قابل پیش‌خرید می‌باشد. باید اشاره کرد که صفحه‌ی این عنوان بر روی 2 فروشگاه جزئیات زیادی در اختیار قرار نمی‌دهد، اما تاریخ انتشار بازی بر روی هر دو تابستان 2020 درج شده است. البته، شرایط می‌توانند در ماه‌های آینده تغییر کنند - در گذشته مثال‌هایی داشتیم از اینکه یک بازی بر روی استیم لیست شده بود اما بعدا به یکی از عناوین انحصاری فروشگاه Epic تبدیل شد؛ اما به نظر می‌رسد که چنین موردی برای Death Stranding رخ نخواهد داد زیرا خود استودیوی Kojima Productions بر روی توئیتر عرضه‌ی این بازی بر روی هر دو فروشگاه استیم و اپیک را تایید کرده است.

Death Stranding امروز بر روی PS4 عرضه شد و همانند منتقدان، بازیکنان نیز واکنش‌های متفاوتی نسبت به تجربه‌ی آن داشته‌اند. شما می‌توانید خلاصه‌ای از نقدهای بازی را در این لینک مطالعه نمایید.

منبع متن: pardisgame