تماشا کنید: Resident Evil 3 در تصاویر جدید خود فوق‌العاده جلوه می‌کند + پیام سازندگان بازی

پس از رونمایی رسمی در جریان State of Play روز گذشته، امروز کمپانی کپکام اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Resident Evil 3 به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، کپکام اولین اسکرین‌شات‌های رسمی از نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 را منتشر کرده است که کارکترهای بازی و برخی از محیط‌های آن را نشان می‌دهند. این تصاویر بیشتر بر روی کارکترهایی چون جیل ولنتاین، کارلوس اولیویرا، برد ویکرز و البته هیولای مخوف این فرنچایز یعنی نمسیس. همچنین برخی از محیط‌های راکون سیتی از زاویه‌ی دید جیل نیز به تصویر کشیده می‌شوند. این محیط‌ها شامل خیابان‌های شهر که پر از زامبی می‌باشند، مجرای فاضلاب و قطاری متروک می‌باشند.

علاوه بر این، مپکام پیامی از سوی تسم توسعه دهنده منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازسازی مورد انتظار آشکار می‌کند. همانند Resident Evil 2 Remake بازسازی نسخه‌ی سوم نیز از زاویه دید بالای شانه دنبال می‌شود. همچنین، بازی از موتور RE Engine استفاده می‌کند که از این انجین پیشتر در ساخت عناوینی چون Resident Evil VII، Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 استفاده شده بود. به عنوان جایزه، بخش چند نفره‌ی Resident Evil که Project Resistance نام دارد و قرار است تا داستان‌هایی گفته‌نشده از آزمایش‌های شرکت آمبرلا در حومه‌ی راکون سیتی را روایت کند، به صورت رایگان در دسترس خریداران Resident Evil 3 Remake خواهد بود.

در پایان، تیم سازنده در کپکام از طرفداران برای حمایتشان تشکر کردند. شما می‌توانید ویدئوی پیام سازندگان و تصاویر جدید بازی را در زیر تماشا کنید. Resident Evil 3 در تاریخ 3 آپریل 2020(جمعه 15 فروردین) بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود با کیفیت Full HD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

جهت مشاهده‌ی تصاویر زیر با کیفیت اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید.

           

منبع متن: pardisgame