تماشا کنید: از بازی Fast & Furious Crossroads رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم، در جریان مراسم The Game Awards از بازی ویدئویی سری فیلم‌های محبوب Fast & Furious با عنوان Crossroads رونمایی شد. در این بازی که سال آینده همراه با اکران نهمین فیلم Fast and Furious در دسترس قرار می‌گیرد، ستارگان چون "میشل رودریگز"، "وین دیزل" و "تایریس گیبسن" به جای کارکترهایشان در فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.  

 در بخش توضیحات این بازی آمده است:

"بخش داستانی The Fast & Furious Crossroads جهان Fast and Furious را گسترش می‌دهد - وین دیزل، میشل رودریگز و تایریس گیبسن مجددا به جای کارکترهای دام، لتی و رومن در یک ماجراجویی اکشن محور که در مناطق جهانی خیره کننده جریان دارد، ایفای نقش می‌کنند.

سانکوآ مارتین گرین از STAR TREK: Discovery و The Walking Dead و کیت دیلنJohn Wick: Chapter 3 – Parabellum و Billions نیز به لیست عوامل بازی پیوسته‌اند.

بازیکنان از منطقه‌های فوق‌العاده تا جهان تیر و تار جاسوسی بین‌المللی سفر کرده، سرقت‌های بسیار سریع را به پایان رسانده و هنگام مبارزه با دفع خطر بدلکاری می‌کنند."

وظیفه‌ی توسعه‌ی Fast & Furious Crossroads بر عهده‌ی استودیوی Slightly Mad می‌باشد و کمپانی بندای نامکو(ناشر فرنچایز Tekken) آن را در دنیا منتشر خواهد کرد. تریلر معرفی این عنوان را در زیر می‌توانید تماشا کنید. در جریان این تریلر، گیم‌پلی بازی به تصویر کشیده نشده و بیشتر حاوی سکانس‌های اکشن است. Fast and Furioys Crossroads در ماه می 2020 (اردیبهشت - خرداد 1399) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.

 

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame