به نظر می‌رسد که سونی در E3 2020 حضور نخواهد داشت

بعد از غیبت در رویداد E3 2019، بسیاری از کاربران این سوال را داشتند که آیا سونی به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در این سری مراسم سالانه در لس آنجلس در سال 2020 بازخواهد گشت یا خیر. در حالی که سونی هنوز چیزی از برنامه‌های خود برای E3 را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما گزارشات امیدوارکننده‌ای در رابطه با بازگشت این غول ژاپنی به گوش نمی‌رسد.

بر اساس گزارش جدیدی از سوی VGC، برخی ازمنابع نزدیک به سونی گفته‌اند که نسبت به حضور برند پلی‌استیشن در E3 2020 خوش‌بین نیستند. علی رغم حضور شرکت کردن در تمامی E3های تاریخ تا قبل از سال 2019، سال 2020 ممکن است نشان‌دهنده‌ی این باشد که کار سونی با این رویداد به اتمام رسیده است.

همچنین تحلیلگر معتبر صنعت گیم آقای "مایکل پچر" نیز اعلام کرده که بر اساس شنیده‌های او، سونی در مراسم E3 2020 جضور پیدا نخواهد کرد:"تا آنجایی که من می‌دانم، آن‌ها(سونی) برنامه‌ای برای حضور در E3 2020 ندارند. من فکر می‌کنم که این اشتباه بزرگی باشد، زیرا ساست تمرکز بر روی مشتری‌ِ آن‌ها، با حضورشان در نمیاشگاه اصلی صنعت گیم، ناسازگار نیست. امیدوارم تا سونی نظر خود را تغییر دهد، اما نسبت به آن تردید دارم."

با توجه به این گزارشات، سونی قصد دارد تا مراسم اختصاصی خود را برگزار کند. در گذشته، سونی برای معرفی کنسول‌های PS4 و PS4 PRO رویداد‌های جداگانه‌ای برگزار کرد. همچنین، تا ببل از سال‌های 2018 و 2019 غول ژاپنی رویدادی تحت عنوان Playstation Exprience را برگزار می‌کرد. به احتمال فراوان، سونی برای معرفی رسمی کنسول PS5 رویدادی جداگانه‌ای را در نظر دارد؛ دیدگاه شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame