شایعه: دنباله‌ی بازی The Order 1886 بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X منتشر می‌شود

The Order 1886 یکی از اولین بازی‌های انحصاری PS4 بود که علی رغم شکست در جلب نظر منتقدان، توانست جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای را بر روی کنسول نسل هشتمی سونی ارائه دهد. چندی پیش بود که استودیوی سازنده‌ی این عنوان یعنی Ready at Dawn اعلام کرد در حال کار بر روی یک بازی AAA کنسولی می‌باشد، اما از ارائه‌ی اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

حال به گزارش پردیس‌گیم، یکی از کاربران انجمن NeoGaf به نام OsirisBlack که پیش از این اطلاعات درستی از کنسول PS4 Pro تا قبل از زمان رونمایی رسمی از آن منتشر کرده بود، جزئیاتی در رابطه با پروژه‌ی جدید استودیوی Ready at Dawn به اشتراک گذاشته شده است. بنابر ادعای OrisisBlack او تریلری کوتاه از بازی جدید Ready at Dawn را دیده است که در جریان آن، مردی به تصویر کشیده می‌شود که بر روی شانه‌ی آن دستگاهی سبک قرار گرفته و در حال بررسی اتاقی تاریک است. سپس، او را حین شلیک به یک هیولا که چشمانش زرد بوده و دارای بازوهای فراوان است می‌بینیم. همچنین تا قبل از پایان تریلر و ظاهر شدن نام این عنوان بر روی صفحه، این هیولا از پشت درب اتاق با لحن طعنه‌آمیزی به کارکتر می‌گوید"پیدات کردم". OrisisBlack گفته است که نمایش این بازی بیشتر شبیه به گیم‌پلی بوده است تا کات‌سین و نورپردازی و فیزیک آن نیز در سطح بسیار بالاتری نسبت به بازی‌های امروزی قرار می‌گیرد.

با توجه به فضای بازی و دستگاه سبکی که بر روی شانه‌ی شخصیت این تریلر قرار گرفته است، این احتمال می‌رود که شاهد عرضه‌ی دنباله‌ی The Order 1886 بر روی کنسول‌های نسل بعد باشیم. البته لازم به ذکر است که این موارد در حد شایعه بوده و بهتر است تا با بدبینی به آن نگاه کنیم. دیدگاه شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame