Resident evil

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، احتمالا بازی جدید Resident Evil "سال آینده منتشر می شود" اما این یک نسخه بازسازی نیست.

ماه ها بعد از انتشار نسخه ریمک Resident Evil 2 برای پلتفرم‌های نسل فعلی، بسیاری بر این باور بودند که بازسازی Resident Evil 3 نیز در حال آمدن است (و همینگونه شد). با این حال، عده ای نیز تصور می‌کردند که در مقطعی عنوان جدیدی از این سری نیز وجود خواهد داشت. کاربر توئیتر Aesthetic Gamer که در وبسایت Resetera او را به عنوان Dusk Golem می‌شناسیم، همان شخصی که قبل از اعلام رسمی Resident Evil 3 اطلاعاتی در مورد بازسازی آن داد، اخیراً فاش كرد كه Resident Evil 8 نیز واقعی است اما چند سال با ارائه‌ی آن بصورت رسمی فاصله داریم. وی افزود:

"نسخه ای از RE8 وجود داشت که از اواخر سال 2016 در دست تولید بود، که به دلیل ساخت بسته الحاقی RE7 و RE2 (که در آن زمان عقب بود) در طول سال 2017 متوقف شد."

در واقع این پروژه به‌طور رسمی کنار گذاشته شده بود و حدود 6-7 ماه پیش دوباره شروع به کار کرد، بنابراین نسخه "نهایی" RE8 زیر یک سال است که در حال اجرا هست. در حال حاضر این شروع به کار مجدد سریعتر انجام می‌شود، اما انتظار نداشته باشید که RE8 به این زودی‌ها تکمیل بشود.

همچنین Resident Evil در چند سال آینده پس از RE3 بازسازی نخواهد کرد. پس عنوان هایی مانند Resident Evil Code: Veronica و Resident Evil 4 و موارد مشابه را فراموش کنید. یک جفت بازی دیگر از Capcom نیز وجود دارد که همانند RE2 و RE3 در موتور RE Engine دوباره بازسازی می‌شود که به زودی خبرهایی از آن شنیده می‌شود.

جالب است که بدانید، یک بازی دیگر از سری مجموعه Resident Evil در حال توسعه است که احتمالا سال آینده منتشر می‌شود، اما بازسازی و یا RE8 نیست.در انتها Aesthetic Gamer گفت:

"این تنها چیزیه که می‌خواستم بگم، حالا لطفا تا مدتی در مورد خبر‌های RE اذیتم نکنید."

خوشبختانه، Resident Evil 3 در تاریخ 3 آوریل (15 فروردین) برای Xbox One ،PS4 و PC منتشر می‌شود و عطش کشتن زامبی ها را برآورده می‌کند.

منبع متن: pardisgame