Silent Hill

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers یک ناشر معتبر اطلاعاتی را فاش کرده است که می‌تواند بدان معنی باشد که کونامی حداقل در دو عنوان جدید Silent Hill کار می کند.به گفته این رابط معتبر، کونامی ممکن است روی دو قسمت جدید Silent Hill کار کند که یکی از آنها "بازسازی سطحی" و دیگری یک بازی اپیزودیک شبیه به"Until Dawn" از شرکت TellTale باشد.

Eurogamer گزارش داد: AestheticGamer، که در گذشته سابقه‌ی افشای اطلاعاتی مربوط‌‌به پروژه‌های شرکت کپکام را دارد، فاش کرد که کونامی ممکن است دو اثر در دست ساخت داشته باشد. AestheticGamer، پس از صحبت در مورد خبرهایی که در مورد Resident Evil افشا کرد، می گوید:

"کونامی حدود دو سال پیش با توسعه دهندگان خود صحبت و از آن‌ها دعوت کرده است تا ایده‌های خود را برای احیای بازی سایلنت هیل با این شرکت در میان بگذارند."

همچنین ذکر می‌کند که در حال حاضر این شرکت هم‌اکنون روی دو بازی Silent Hill جدید مشغول به کار است؛ یکی از آن‌ها قرار است که یک «بازسازی سطحی» یا به اصطلاح Soft Reboot از سری باشد و دیگری ساختاری اپیزودیک مانند سری بازی‌های شرکت TellTale دارد و البته سبک آن بیشتر به بازی Until Dawn شباهت خواهد داشت و در ادامه می‌گوید:

"من حدس می‌زنم که به احتمال زیاد کونامی امسال از یکی یا شاید هم هر دو بازی رونمایی کند و باید منتظر ماند و دید که آیا این امر محقق می‌شود یا خیر. من اطلاعی از نقشه‌های آن‌ها برای بازی‌ها ندارم و فقط می‌دانم که دو بازی در حال ساخت هستند. متاسفانه من اطلاعی از فعالیت‌های داخلی شرکت کونامی ندارم."

در اوایل ماه جاری، ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito) را دیدیم که سابقه کار در سری Silent Hill را دارد، اعلام کرد که در حال کار بر روی عنوان جدید است و شوخی کرد که امیدوار است این بار این عنوان کنسل نشود و به پروژه های لغو شده کونامی اشاره کرد. Masahiro Ito در حال کار بر روی عنوانی مستقل است، به این معنی که این پروژه حتی ممکن است به Silent Hill مرتبط نشود، اما در نوع شوخی این نکته وجود دارد که احتمالاً این پروژه عنوان جدیدِ تولید کونامی باشد.

بهرحال شایعه‌ها همیشه به عنوان نمک حوزه گیمینگ حضور پررنگ  دارند، و این مطمئنا یک شایعه هیجان‌انگیز است.

منبع متن: pardisgame