NIOH 2

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot استودیوی Team Ninjaساخت بازی Nioh 2 را به پایان رسانده و در اصطلاح "گلد" شده است.

اگر از مسافرت‌های مکرر در حین حمل کردن یک کیسه بزرگ وسایل نینجا لذت می‌برید، انتظار شما تقریباً تمام شده است، عنوان بعدی Nioh 2 گلد شده. نسخه اول این بازی در سال 2017 منتشر شد، Nioh اصلی که امضای استودیو Koei Tecmo بود پیچیدگی مکانیکی عمیق را در قالب Souls-like ارائه داد و تحسین قابل توجهی را در این فرآیند به دست آورد. این بازی همچنین به دلیل دشواری شدید آن، که حتی در سری خود Souls نیز بی‌رقیب است، مشهور شد.

در آخرین پیش نمایش منتشر شده، گفته شد که Nioh 2 در حال شکل گیری است تا شبیه به سلف خود باشد، بسیاری از پیشرفت‌ها و ترفندهای کوچک انجام شده، از جمله دستور‌های کنترل کننده‌ی هوش مصنوعی برای کمک به شما. باس‌فایت‌های سفت و سخت جدید و  یک switch-glaive جدید که مانند سلاح‌های حیله Bloodborne عمل می‌کنند. هسته این بازی هنوز Souls گونه است.

بازی Nioh 2 به‌عنوان یک نقش آفرینی اکشن توصیف شده که در آن بارهاو بارها می‌میرید. این بازی در دوره‌ی سنگوکو رخ می‌دهد و نسبت به بازی اولین چندین تغییر خواهد داشت. Nioh 2 روی موجوداتی به نام یوکای تمرکز خواهد داشت و به بازیکن اجازه‌ی شخصی سازی و تبدیل به Yokai را می‌دهد. باس‌های بازی نیز می‌توانند جهان را به بُعد یوکای به‌صورت موقتی تغییر دهند تا قدرت بیشتری پیدا کنند. 

با انتشار بازی‌هایی همچون Sekiro: Shadows Die Twice ،Nioh 2 و Ghost of Tsushima که بعداً در سال 2020 ارائه می شود، در دوران طلایی بازی‌های اکشن سامورایی قرار داریم. امیدواریم که Nioh 2 بتواند مطابق انتظارات بالایی که طرفداران Souls در این دنباله داغ پیش بینی می‌کنند، باشد. این عنوان در 13 مارس (23 اسفند) منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame