به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از dualshockers کپکام به شیوه‌ای بسیار سرگرم کننده به تبلیغ نسخه Resident Evil 3 ادامه می دهد. تا زمان انتشار نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 مدت زمان کمی بیش از یک ماه، مانده است و Capcom تصمیم گرفته است تا جشن ولنتاین امسال را به روشی نسبتاً بامزه برگزار کند.

کپکام تعداد کمی از کارتهای ولنتاین را که دارای شخصیت‌های این بازی هستند، منتشر کرده است و از تعطیلات امروز به عنوان "Jill Valentine’s Day" یاد می‌کند. ساخت این کارت‌های هنری که از طریق Plum Jewanarom سرچشمه می‌گیرد، بسیار زیبا است و نگاه‌های کارتونی جالبی به جیل، کارلوس، نیکولای و البته نمسیس می‌بخشد. هر یک از آنها حاوی پیام‌هایی هستند که به طور معمول در کارتهای روز ولنتاین نخواهیم یافت.

Resident Evil 3

طنز این کارت‌ها :

کارت مختص به نمسیس بیشتر ما را به فکر فرو می‌برد. زیرا این تفکربه وجود می‌اید که آیا این خواسته اصلی نمسیس برای آن همه تعقیب و گریز تمام وقت، فقط برای دوست داشته شدن از سمت جیل بود؟ شاید به همین دلیل بود که او جیل را در تمام بازی Resident Evil 3 دنبال می‌کرد. اگر جیل فقط پنج دقیقه تیراندازی به سمت نمسیس را متوقف می‌کرد، شاید هدف او را می‌فهمید که نمسیس در واقع یک غول بزرگ است که فقط می‌خواهد او را در آغوش بگیرد. واقعاً باعث می شود شما هم همچین فکری کنید؟ (شوخی نویسنده)

همه کارتهای روز ولنتاین با مضمون RE3 را می توانید در پایین صفحه مشاهده کنید:

Resident Evil 3

RESIDENT EVIL 3 REMAKE

RESIDENT EVIL 3 REMAKE

RESIDENT EVIL 3 REMAKE

 

در مورد بازسازی Resident Evil 3، این بازی قرار است در تاریخ 3 آوریل 2020 (15 فروردین 99) برایPS4  Xbox One و PC برای فروش در دسترس همگان قرار بگیرد.

منبع متن: pardisgame