آهنگساز Bloodborne و Sekiro از کار بر روی Elden Ring خبر داد

به گزارش پردیس‌گیم آهنگساز قدیمی From Software، یوکا کیتامورا (Yuka Kitamura)، تایید کرد که در حال کار بر روی آخرین پروژه استودیو یعنی Elden Ring است.

یوکا کیتامورا یک آهنگساز است که برای شرکت توسعه‌دهنده From Software و بر روی تعداد زیادی از عنوان‌های این استودیو در سال‌های اخیر کار کرده است. نه تنها او برای ساخت آهنگ‌های پروژه‌هایی مثل Bloodborne کمک کرده و شرکت داشته است، که البته شامل چندین آهنگساز بود، بلکه او به عنوان آهنگساز اصلی در Dark Souls III و Sekiro: Shadows Die Twice نقش داشته است. هر وقت From Software نیاز به مشاوره یا کمکی در مورد آهنگ در طول سالیان اخیر داشته، به سراغ کیتامورا رفته‌اند.با درنظرگرفتن تاریخچه او با From Software، اصلا غیرقابل پیش‌بینی نیست که او تایید کرده است بر روی آخرین عنوان شرکت، Elden Ring کار می‌کند.

اخیرا در طی یک مکالمه با طرفداران در توئیتر، از کیتامورا در مورد اینکه آیا بر روی Elden Ring می‌کند، سوال پرسیده شد. کیتامورا به طور مستقیم به سوال‌کننده و به طور ساده‌ای پاسخ داد: "بله، کار می‌کنم."

دوباره می‌گوییم، این خبر از هیچ جهتی یک خبر شوکه‌کننده بزرگ نیست، اما با علم به اینکه چقدر کارهای قبلی کیتامورا فوق‌العاده است، به طور قطع این یک افشای خوشایند می‌باشد. اما آنچه مشخص نیست این است که آیا او آهنگساز اصلی است یا نه؟ یا فقط یکی از چرخ‌دنده‌های یک گروه بزرگ است.

به طرز شگفت‌انگیزی این اولین تکه از اطلاعاتی است که ما در طی ماه‌های اخیر از Elden Ring شنیده‌ایم. در واقع بعد از رونمایی از بازی اکشن و ماجراجویی استودیو با انتشار تریلری در E3 2019، از طرف From Software یک سکوتی در مورد این بازی به‌وجود آمد. در واقع، جزئیات در مورد Elden Ring بسیار پراکنده است که اجتماع‌های تازه جوانه‌زده بازی را مجبور به انتشار پست‌های بی پایان و افتضاح کرد تا به گذشت زمان کمک کنند، تا زمانی که اطلاعات بیشتری از این پروژه به اشتراک گذاشته شود. امیدواریم From Software چیز جدیدی داشته باشد تا در ماه‌های آینده در مورد آن حرف بزند.

تا الآن می‌دانیم که Elden Ring زمانی که انتشار یابد بر روی PS4 و XBOX One و PC می‌آید. با در نظر گرفتن کنسول‌های نسل بعد که در اواخر سال میلادی عرضه می‌شوند، به نظر می‌آید بازی قبل از عرضه این کنسول‌ها انتشار می‌یابد. و بعد همانطور که From Software، بازی Dark Souls II را در بر روی نسل هشتم کنسول‌ها در زمان عرضه PS4 و XBOX One منتشر کرد، برای Elden Ring هم همین کار را انجام دهد. بنابراین کسی چه می‌داند که چه اتفاقی برای انتشار Elden Ring می‌افتد.

منبع متن: pardisgame