نسخه‌ی ریمستر بازی NieR Replicant به مناسبت ده سالگی این فرنچایز، معرفی شد.

به گزارش پردیس‌گیم، استدیوی Square Enix، به مناسبت ده سالگی مجموعه‌ی NieR تصمیم به انتشار نسخه‌ای بازسازی شده از NieR Replicant گرفته است. این عنوان برای پلتفورم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس خواهد بود. عنوان اصلی بازی "NieR Replicant ver.1.22474487139" می‌باشد که فعلا اشاره‌ای به عرضه‌ی نسخه‌ی غربی این محصول نشده است، اما مطمئنا NieR Replicant در فروشگاه‌های شرق محدود نخواهد ماند، و پس از گذشت زمانی اندک، در بازارهای جهانی، قابل خرید خواهد بود.

در سال 2010، نسخه‌ی اوریجینال NieR در دو شکل متفاوت عرضه شد، NieR Gestalt برای Xbox 360 و NieR Replicant برای PS3. تفاوت اصلی این دو نسخه، در این بود که NieR Gestalt از شخصیت اصلی مسن‌تری بهره می‌برد، اما کاربران PS3 می‌توانستند در نقش کاراکتر جوانتری بازی را تجربه کنند. به نظر می‌رسد که نسخه‌ی ریمستر، کاراکتر جوان‌تر را به نمایش خواهد گذاشت.

Square Enix در اعلامیه‌ای گفته است که صداپیشه‌گان نسخه‌ی ژاپنی NieR Replicant تغییر خواهند کرد، و دیالوگ‌های موجود در بازی، دوباره ضبط خواهند شد. گیمپلی و مکانیزم‌های گذشته، همچنان ثابت مانده‌اند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از ریمستر NieR Replicant را در پردیس‌گیم، تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame