به احتمال زیاد Resident Evil بعدی با نام Village شناخته خواهد شد؛ حضور پررنگ کریس ردفیلد در بازی.

به گزارش پردیس‌گیم، در هفته‌ها و روزهای اخیر شایعات بسیاری راجع به Resident Evil 8 شنیده می‌شدندو همانطور که پیش‌تر نیز خواندید، همین شایعات خبر از میان نسلی بودن این بازی می‌دادند و برخی جزئیات درمورد داستان Resident Evil 8 نیز لو رفته بود.

اما اخباری که امروز منتشر شدند بسیار قوی‌تر از تنها یک شایعه به نظر می‌رسند. BiohazardCast.com در گزارشی جدید مدعی شده است که Resident Evil 8 در سبک ترسِ عامیانه خواهد بود و به نوعی، دنباله‌ی نسخه‌ی قبلی یعنی Resident Evil 7: Biohazard است. البته منبع خبری پا را از این نیز فراتر گذاشته و بهار 2021 را به عنوان تاریخ انتشار بازی دانسته، عنوان بازیِ جدید نیز Resident Evil: Village خواهد بود.

شایعاتی که دیروز پخش شده بودند، ادعا داشتند که داستان بازی در اروپا جریان داشته و در سبک ترسِ عامیانه خواهد بود(Folk Horror). شاید چنین کاری باعث دور شدن Resident Evil از چیزی که میکامی به دنبال آن بود شود اما باید دید که آیا شایعات حقیقت دارند یا خیر. البته گفته شده که کریس ردفیلد نیز در بازی حضور خواهد داشت و نقشی پررنگ و کامل نیز ایفا خواهد کرد.

کریس ردفیلد نقش پررنگی در بازی بعدی خواهد داشت.

همچنین دشمن جدیدی به نام The Witch(جادوگر) نیز در بازی حضور دارد که همانند نمسیس در Resident Evil 3 عمل کرده و در جریان بازی به شکل ناگهانی ظاهر شده و تلاش بر متوقف ساختن شما می‌کند. البته همچنان Capcom سکوت خبری اختیار کرده و هیچ تایید رسمی بر اخبار منتشرشده وجود ندارد. نظر شما چیست؟ آیا Resident Evil باید راه نسخه‌ی قبل را ادامه دهد یا همانند آثار مکامی، تاکید خود را بر ترس روانشناختی بگذارد؟ نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame