E3 پَر؛ مراسم امسال حتی به شکل آنلاین نیز برگزار نخواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، چندی پیش پس از اعلام کنسل شدن مراسم E3، همگان امید داشتند که این مراسم به شکل دیجیتال برگزار شود. اما امروز ESA آب سردی بر تن مشتاقان E3 ریخت و اعلام کرد که امسال نه تنها مراسمی نخواهد بود، بلکه برنامه‌ای برای اجرای دیجیتالی این فستیوال سالانه هم ندارند.

وبسایت PC Gamer پس از دریافت نامه‌ای از ESA خبر برگزار نشدن این فستیوال را منتشر کرد. حال باید دید که آیا استدیوهای بازیسازی که چندی پیش اعلام کرده بودند مراسم‌های مستقل و مخصوص خود را به شکل آنلاین برگزار خواهند کرد تا چه اندازه بر سر قول خود هستند. IGN نیز قصد دارد در ماه‌های پیش رو با برگزاری مراسم Summer of Gaming با ناشران و سازندگان مختلف همکاری کند تا طی مراسمی دیجیتالی، به معرفی و شرح برنامه‌های جدید استدیوها بپردازد.

ESA در نامه‌ی خود چنین گفته:

"ما هیچ برنامه‌ای برای برگزاری مراسم آنلاین نداریم. اما از همین حالا برای سال بعد آماده خواهیم شد تا هواداران و جامعه‌ی گیمرها را به سرحد لذت برسانیم!"

پس از کنسل کردن مراسم آنلاین، ESA با گفتن چنین جملات سخیفی سعی بر راضی نمودن بازیکنان و هواداران دارد که مطمدنا این قشر فهمیده به این راحتی‌ها گولِ سخنان فریبنده‌ی ESA را نخواهند خورد. نظر شما چیست؟ آیا برگزاری یک مراسم آنلاین و دیجیتالی، چنان سخت است که ESA حتی در پی برگزاری آن هم نیست؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame